Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Vandpumpe

Vandpumpe 19 år 1 måned siden #1600

• 's profilbillede
Har en colt fra 94 hvor vandpumpe er utæt så lyder mit spørgsmål kan jeg skifte den uden tandremmen skal af.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Vandpumpe 19 år 1 måned siden #12314

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Tror det ikke, mener at man skifter den sammen med tandremmen, skal selv snart ha det lavet, da min også drypper.

Mvh. Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Vandpumpe 19 år 1 måned siden #12315

• 's profilbillede
oki men kan jo lige så godt selv gøre det hvis jeg kan for så slipper jeg for de dyre regninger. det er noget træls at den er utæt og er det lige til er der jo ingen grund til at sætte en mekaniker på det

Vandpumpe 19 år 1 måned siden #12316

• 's profilbillede
oki men kan jo lige så godt selv gøre det hvis jeg kan for så slipper jeg for de dyre regninger. det er noget træls at den er utæt og er det lige til er der jo ingen grund til at sætte en mekaniker på det

hmm 19 år 1 måned siden #12317

• 's profilbillede

Vandpumpe 19 år 1 måned siden #12318

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Tandremmen skal af, og skiftes, da pumpen er drevet af remmen. Remstrammerlejet skal også skiftes.

Har man ikke større erfaring med bilmekanik skal man helst overlade det til en der ved hvad han gør, da det ikke er en helt simpel opgave. Sætter man remmen forkert bukker den ventilerne og kan, hvis man er uheldig, slå hul på et eller flere stempler. Desuden kan det drille at få remmen på, da remmen er meget bred, ca. 3 gange breddere end på f.eks. en Fiat med samme motorstørrelse.
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder