Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant 1,8 GLSi '96

Galant 1,8 GLSi '96 19 år 1 måned siden #1592

• 's profilbillede
Hej!

Er der nogen der kan fortælle mig præcist hvor mange HK denne motor har? Findes der evt. en oversigt over specs for forskellige årgange/modeller osv.?

Jeg er kommende Mitsubishi ejer, og har et par forskellige i kikkerten - er bare endnu usikker på hvilken jeg skal vælge, og jeg har haft lidt svært ved at finde oplysninger om de enkelte ældre årgange og hvad den præsise forskel på GLS og GLSi er osv. (Går selvfølgelig udfra at i'et står for injection, men aner ikke hvad det gør ved ydelsen osv)

Håber I kan hjælpe mig!

Blow
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant 1,8 GLSi '96 19 år 1 måned siden #12279

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Den har 126hk. Hvad GLSI lige betyder, aner jeg ikke. Ved ikke engang om det betyder noget :oops:

Galant 1,8 GLSi '96 19 år 1 måned siden #12280

• 's profilbillede
Mange tak for hjælpen! Jeg kan da lige smide et link til den vogn jeg er mest varm på... Måske der er en der kan fortælle mig om det er et godt køb eller ej. Der er intet rust i bilen og den fremstår som ny invendig. Heller ingen ridser i lakken osv. Alt i alt en pæn vogn til de penge efter min mening.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=199500237&page=2

Men hvis I mener prisen er for høj eller lign så sig til. Hvis noget evt har erfaringer med modelspecifikke "sygdomme" hører jeg også gerne fra jer!

Blow
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder