Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mangler strøm inde i bilen :-(

Mangler strøm inde i bilen :-( 19 år 1 måned siden #1558

• 's profilbillede
jeg mangler enten et klogt hovede eller et ledningsdiagram til en mitsubishi galant fra 91´..
Mit problem er at jeg har ingen strøm til blæser, elruder, elsoltag, elspejle, centrallås, og loftlys, men jeg ved ik rigtig hvor jeg skal lokalisere fejlen, nogle idéer?? formoder at der mangler enten en strøm eller en stel, men hvor??? Jeg har tjekket sikringer... :cry:
Det skal lige siges at alle ledningerne der går ned til radioen er klippet, men jeg ved ik om det har noget at sige...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mangler strøm inde i bilen :-( 19 år 2 uger siden #12050

• 's profilbillede
Der sidder også nogen sikringer i mortor rummet, måske du skulle prøve at tjekke dem..
Er ret sikker på at det med radioen kan være årsagen til at der ikke er noget strøm. men skal jeg self. ikke gøre mig klog på!

Mangler strøm inde i bilen :-( 19 år 2 uger siden #12051

• 's profilbillede
tror også det kan være noget med ledningerne til radioen... har selv prøvet det og det var fordi stel ledningen til radioen ikk var monteret til noget. el systemet er meget følsomt på en galant

Mangler strøm inde i bilen :-( 18 år 11 måneder siden #12052

• 's profilbillede
Ved ikk lige om du har fundet fejlen, men har selv haft det probelm med min lancer gti fra selvsamme årgang... det drejede sig i mit tilfælde kun om en skide latterlig sikring der var røget... den sidder i sikringsdåsen inde i bilen...

Mangler strøm inde i bilen :-( 18 år 9 måneder siden #12053

• 's profilbillede
Nu har jeg fundet fejlen, det var den 80 Amp ude ved batteriet, den var sprunget, men da jeg skiftede den sprang den igen :-(
så jeg fulgte ledningerne rundt og endte over ved generatoren, og der sad den tykke ledning sku forkert, så den fik stel.....
så nu er der strøm på alt...
Nu mangler jeg kun at få skiftet gearkassen og renoveret generatoren, den lader ik rigtigt...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder