Hej....
Jeg søger et bodykit til min galant fra 94!! er der nogen der har sådan et på lager?? det skulle gerne være både forkofanger, bagkofanger og sideskørter....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Re: bodykit til galant
19 år 2 måneder siden #12035
olsen skrev:
Hej....
Jeg søger et bodykit til min galant fra 94!! er der nogen der har sådan et på lager?? det skulle gerne være både forkofanger, bagkofanger og sideskørter....
prøv at kigge på ebay.de der er noget, men ikke meget
Det de har på ebay.de er "kopier" af erebunis sæt, og ret ringe efter min mening. Selv på billederne der er af det kan man se forskellen...
19 år 2 måneder siden #12037
okay , mange tak for det..... jeg har osse fundet et sæt, men det koster 11000, men hva gør man ikk for sin galant
min galant er osse en 2,0 v6-24..... hvordan kører din vogn, som en drøm ikke???
MVH Olsen...
19 år 2 måneder siden #12038
Anonymous skrev:
okay , mange tak for det..... jeg har osse fundet et sæt, men det koster 11000, men hva gør man ikk for sin galant
min galant er osse en 2,0 v6-24..... hvordan kører din vogn, som en drøm ikke???
MVH Olsen...
ja lige inden for de sidste dage er den begyndt at hakke mellem 800 og 2000rpm, så skal lige ha fundet ud hvad det skydes.. men ellers jo, automatgear, fartpilot, klima, elsoltag, højdejusterbar lygter, esp og antispin, diodebaglygter, elantenne, sænket med eibach og meget mere.. så skal det blive en lækker slæde