Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Tågelygter

Tågelygter 19 år 1 måned siden #1551

• 's profilbillede
Nu må i hjælpe mig, jeg er helt i vild rede og jeg ved intet om det!!! Men går og overvejer og smide et sæt tågelygter på colten MEN.... hvad passer over på ? et sæt fra en galant? eller? hvad er prisen ? er det lige til? ja jeg aner intet om lige det, så en der kan forklare ? skære det ud i pap for mig :wink: og ikke griner :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tågelygter 19 år 1 måned siden #12021

• 's profilbillede
hmm.. G7 galantens tågelygter er i hvert fald runde så jeg tvivler meget på om de passer på din slæde :)

Men ved sgu ikke om du kan få nogen af de andre til at pisse.. Det skulle da være satans hvis de gjorde. Kan man ikke få originale til din da ?

Tågelygter 19 år 1 måned siden #12022

• 's profilbillede
Kære Sif

Først så tjek om der er ledninger derude til det. Hvis der er sidder de temmelig sikkert nede under kofangeren. Er der ikke ledninger er det en større omgang.
Og kig så lige om der er et ekstra stik inde i bilen På en galant sidder der tit et sammen med den til tågeBAGlygterne og så er det bare afsted til en hugger og finde kontakten hvor der er til begge dele. Har lige solgt den jeg havde desværre.

Jeg tror de passer fra en Galant og så kan du få et sæt hos en hugger for ca. 500kr

Tågelygter 19 år 1 måned siden #12023

• 's profilbillede
Ved ikke lige hvad årgang din er... men jeg har selv hørt på tågelygter til min colt cjo, to nye hos mitsu 2000,- og montering 2000,-... på min er der trukket ledninger, så det er kun at sætte dem i, og så skal man skifte kontakten inde i bil, og færdig på arbejd :lol: :lol:

Tågelygter 19 år 1 måned siden #12024

• 's profilbillede
Takker alle sammen..
Ingen stik under forkofangeren, ingen ekstra stik inden i bilen... suk suk det lyder til at jeg ikke gider :?

Tågelygter 19 år 1 måned siden #12025

• 's profilbillede
Skodæske :wink: :lol: :lol: :lol:

Nej det kan lade sig gøre at montere dem med relæ og ved at trække ledninger men det tager nok en dags tid at få det hele lavet hvis det skal laves pænt og ordentligt :cry:

PS: Og få så den lækre nummer af msn :shock: Jeg er ungkarl og det er ved at være for længe siden :oops: :lol: :lol: :lol:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder