Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ventilløftere..

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11966

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Har fundet ud af at man godt kan få mekaniske løftere, men de skal laves specielt og koster kassen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11967

Jeg havde også problemmer med de kære hydr. ventil løftere til Galanten(GTI) og skifte 16 stk er "sgu" dyrt, men iflg Mitsubishi er de ventilløftere man køber ved dem nu, blevet ændret, så de holder bedre og ikke tikker mere.
Har prøvet at skifte dem løbende, og det gør jeg ALDRIG mere, da der hele tiden var en der tikkede, og så skulle man konstant skifte en eller to..
Skiftede til sidst alle sammen med de nye versioner, og de tikker overhovedet ikke mere... SKØNT..

Og til trøst, så da jeg havde en Mazda 626 GT(16V), da tikkede de også, og andre mærker har de samme problemer, og skal du have de "go' gamle ventilløftere", så skal de jo også justeres konstant..

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11968

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du har helt ret, der er mange bilmærker der problemer med løfterene, da vi var hos Søren Lindeman Hos Abcon, sagde han at de fleste bilmærker havde de samme problemer og han havde fået, mange henvendelser om det, derfor anbefaler han jo også sine aditiver, og udvikler dem stadig hele tiden.
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder