Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ventilløftere..

Ventilløftere.. 19 år 2 måneder siden #1535

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Er der nogen der ved om man kan ændre en Colt GTis ventilløftere fra hydraulisk til mekanisk? Det er model CA det drejer sig om..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11961

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Hey..

Er der nogen der ved om man kan ændre en Colt GTis ventilløftere fra hydraulisk til mekanisk? Det er model CA det drejer sig om..

der vil jeg sige NEJ uden at kende motoren, det kræver jo en helt anden motor blok... hvorfor vil du det ?

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11962

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det er fordi Mitsubishi ikke er ret gode til at lave hydrauliske ventilløftere, så på Colt GTI ryger de rimelig hurtigt, og 16 styk løftere er ikke billige.

Men jeg synes bare at have set at der var en der havde mekaniske løftere herinde. Kan bare ikke huske hvem der havde det..

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11963

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Det er fordi Mitsubishi ikke er ret gode til at lave hydrauliske ventilløftere, så på Colt GTI ryger de rimelig hurtigt, og 16 styk løftere er ikke billige.

Men jeg synes bare at have set at der var en der havde mekaniske løftere herinde. Kan bare ikke huske hvem der havde det..
Hmm ok, tro sq at det er en helt anderleses blok der skal til, du kan ikke nøjes med at skifte top...

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11964

• 's profilbillede
Vi prøver igen:
Hmm ok, tror sq at det er en helt anderledes blok der skal til, du kan ikke nøjes med at skifte top...

Ventilløftere.. 19 år 1 måned siden #11965

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Tag alle løfterene ud og rens dem med en negle børste og lad dem ligge i Diesel olie natten over, så kan du trykke på dem og faktisk mærke hvilke der er defekte, jeg ved godt Mitsubishi gør det med tryk og fine instrumenter, men dem har man jo ikke råd til at købe det samme med den de bruger til at vippe løfterene ud med er ikke til at betale ville have købt sådan en, jeg har altid 70 stk liggende i diesel og skifter dem når de tikker for meget :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder