Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Så købte jeg en Carisma

Så købte jeg en Carisma 19 år 2 måneder siden #1516

• 's profilbillede
Så købte jeg så en Carisma - en 1 ejers med autopilot. Jeg henter den tirsdag eller fredag :-)

Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvordan døvlen jeg får det grimme træplastic af, som sidder omkring aircon og blæserne.

Glæder mig som sindsyg - tror jeg gjorde en god handel selvom den alligevel havde kørt 232000 km. Det er jo langt.

Der var kommet ny computer, tandrem og så snakkede de noget om, at der var skiftet topstykke for nyligt (mener det var topstykket).

Den er metalgrøn med indfarvet lister - ikke speciel pæn - lidt bedstefaragtig. Men FUCK den kører godt :-D

Jeg har valgt at få bilen gennemrenset - man kan vælge mellem en stor og lille omgang. Nu skal jeg bare beslutte mig for, om jeg vil vruge 2300 eller 500,- på at få den rengjort - det må jo så være mit weekendsprojekt :-)

Jeg prøvede en PUMA og en Carisma - Carismaen har klart de bedste køre egenskaber.

Nu skal jeg bare have fundet nogle fede alusutter med dæk og have den sæket 4 cm. (mener jeg der var en herinde der anbefalede).

Er der nogen herinde der ved hvor store alusutter man kan sætte på? Inde på Euromaster kan man max. få 16" - synes det lyder lidt mærkeligt?

Nogen der har nogle fifs til, hvad jeg skulle tage at gøre med bilen?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så købte jeg en Carisma 19 år 2 måneder siden #11890

• 's profilbillede
TILLYKKE TILYKKE...........

Håber du bliver glad for dit nye køb.
Håber du finder ud af noget vedr. "træplastikken"
Jeg har selv malet mit sorte plastik - se evt min profil

Ang. dæk og sænkning, jeg har selv 16" dæk 205/45/16
Kender flere som har 17" dæk 205/40/17 eller 215/40/17
Har hørt om nogen på 18" men ved ikke hvordan de køre.
Jeg synes bestemt du skal se og sænke den, 40 mm er helt fint, jeg har jeg selv gjort, den er selvfølgelig lidt hård, men hva' fanden

hvis du mangler lidt inspiration så er der lidt links her :shock:

www.carisma-sport.de/
www.mitsubishis-extrem.de/
www.carismagtr.tk/
www.carisma-denis.de/
www.dreamcarisma.de/
www.mitsubishi-carisma.de/

Her kan du evt. købe lidt ind :D

www.schubbis-garage.de/
www.tox-design.de/
www.ebay.de/ - søg efter carisma
www.fox-tuning.de/
www.joy-tuning.de/

Håber alt dette er behjælpeligt, og endnu engang tillykke med din nye bil

Laze

RE: 19 år 2 måneder siden #11891

• 's profilbillede
Min Carisma er ligeledes sænket 40 mm, den mister sit "morfar look" samt ligger en del bedre i svingene.

Jeg har 16" på, efter sigende skulle et sæt 17" kunne gå på skærmkanterne.

Så købte jeg en Carisma 19 år 2 måneder siden #11892

• 's profilbillede
Ja, den jeg har købt er grøn, og jeg har virkeligt tænkt meget over, om jeg vil bruge penge på sådanne ting - og hvis jeg nu skulle gejle - så hvordan og med hvad?

I nat fik jeg så en åbenbaring - min favoritbil over alle, det er en Subaru Impreza.

Kom til at tænke på, at man med lidt god vilje godt kunne sammenligne disse biler - da de begge grundliggende ligner "morfar- biler".

Jeg har besluttet mig for, at jeg vil have "guld- fælge" på - men priserne er vist lidt dyrere på magnesiumfælge. Men jeg fandt nogle fælge ved raarup bilcenter, som ivlle være fede nok til bilen. Tror de kommer til at koster 6000,- med dæk om montering.

Men jeg vil også gerne have bilen sænket - men hvad koster sådan en affære?

Jeg læste, at man på www.nvautodele.dk kan få sænkningsfjedre til lige under 800,-?

Er der så nogen der ved hvad de koster at montere?

Får min bil tirsdag eller fredag - spørg om jeg glæder mig :-)

Så købte jeg en Carisma 19 år 2 måneder siden #11893

• 's profilbillede
Hvor bor du henne, for jeg skal da gerne hjælpe dig med at skifte fjedre. Det tager ikke mere end 3-4 timer at gøre det hvis man har en lift og det rette værktøj.
Vedhæftninger:

Så købte jeg en Carisma 19 år 2 måneder siden #11894

• 's profilbillede
Jeg bor i KBH og Århus - men du kan skrive mig en mail, så kan vi finde ud af noget? Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder