Så købte jeg så en Carisma - en 1 ejers med autopilot. Jeg henter den tirsdag eller fredag
Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvordan døvlen jeg får det grimme træplastic af, som sidder omkring aircon og blæserne.
Glæder mig som sindsyg - tror jeg gjorde en god handel selvom den alligevel havde kørt 232000 km. Det er jo langt.
Der var kommet ny computer, tandrem og så snakkede de noget om, at der var skiftet topstykke for nyligt (mener det var topstykket).
Den er metalgrøn med indfarvet lister - ikke speciel pæn - lidt bedstefaragtig. Men FUCK den kører godt
Jeg har valgt at få bilen gennemrenset - man kan vælge mellem en stor og lille omgang. Nu skal jeg bare beslutte mig for, om jeg vil vruge 2300 eller 500,- på at få den rengjort - det må jo så være mit weekendsprojekt
Jeg prøvede en PUMA og en Carisma - Carismaen har klart de bedste køre egenskaber.
Nu skal jeg bare have fundet nogle fede alusutter med dæk og have den sæket 4 cm. (mener jeg der var en herinde der anbefalede).
Er der nogen herinde der ved hvor store alusutter man kan sætte på? Inde på Euromaster kan man max. få 16" - synes det lyder lidt mærkeligt?
Nogen der har nogle fifs til, hvad jeg skulle tage at gøre med bilen?