Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Metallak og interiør

Metallak og interiør 19 år 2 måneder siden #1512

• 's profilbillede
Hejsa

Jeg kigger i øjeblikket på denn bil, men der er desværre en del stensalg på kølerhjelmen, som jeg naturligvis gerne vil have lavet - om muligt.

www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpi...?id=644400280&page=1

Nu har jeg ringet til ChipsAway, og de sagde at de ikke kunne lave det pænt, hvis det var metallak :-( Så skal hele hjelmen males om - og mon ikke det er en bekostelig affære?

Nu bryder jeg mig absolut ikke om den træfarve som sidder omkring anlægget og AirCon, samt blæserne i hæjre og venstre side - er der nogen herinde der kan fortælle om der findes en løsning på problemet?

Er det bare noget der kan pilles af eller er det ikke sådan lige til? Jeg har nemlig set nogen der havde interiøret i sort - det var pænt.

Nogen der har nogle forslag?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Metallak og interiør 19 år 2 måneder siden #11881

• 's profilbillede
Hvis du "trykker" forsigtig med en "spids genstand", f.eks. bilnøgle på træinteriøret, og det giver efter er det højst sandsynligt blot noget som er klistret på. - Også kan det fjernes med en hårtørrer.

Metallak og interiør 19 år 2 måneder siden #11882

• 's profilbillede
Hvis det ikke er klistret på kan du evt få et sæt i sort hos en hugger og så skifte det ud Hvis du er heldig bytter de det med det du har billigt eller gratis :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder