Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: abs lampe lyser?? kan den slukkes?

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #1484

• 's profilbillede
hvis abs lampen lyser.. (pga slidt føler) kan man slukke for lampen i indstrumentet? fjerne en sikring?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #11733

• 's profilbillede
Du kan fjerne pæren i instrumenteringen. Men husk dog at den ikke vil gå igennem syn på dette, hvis han altså ser det !

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #11734

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Du kan fjerne pæren i instrumenteringen. Men husk dog at den ikke vil gå igennem syn på dette, hvis han altså ser det !

jeg skal nemlig til syn i næste uge og lampen lyser nogle gange... ved dagens første køretur / opstart der lyser den ... men slukker jeg motoren og starter igen så lyser den ikke... og man kan høre pumpen kører...

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #11735

• 's profilbillede
Jeg må ærligt sige at jeg ikke ved hvor ops de er på den slags ting... Men det er et forsøg værd hvis andet fejler :lol:

En mulighed ville være at lade bilen blive varm, kører en tur i den først, og så kører den til syn. Hvis det altsåkun er i starten den gør det ;)

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #11736

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg fik synet min uden ABS lampe i min, Jeg har også ABS bøvl. Men han synede den uden ABS. Sikkert kun fordi han ikkke opdagede det.

abs lampe lyser?? kan den slukkes? 19 år 3 måneder siden #11737

Hmm..
Kender problemet.. Vores gør det også¨en gang imellem, og jeg skal også have det lavet, når vejret bliver sjovere at lave bil i..
Men du bør nok få det lavet, pga når vores begynder at lyse, så virker ABS'en heller ikke, og det er nu rart, at den virker, hvis der skulle ske en ulykke eller lign..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder