Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: automat choker på sigma?

automat choker på sigma? 19 år 3 måneder siden #1476

• 's profilbillede
hej drenge og piger.
jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med.
er der ikke automatchoker på en sigma 91 ???
når jeg stater op når den er kold står den bare på 900 omdr... burde den ik stå på automat choker indtil den er varm?????
og der kommer heller ikke noget luft ud af blæseren i kabinen før efter 10 min ca.. nogen som ved hvad der er galt?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: automat choker på sigma? 19 år 3 måneder siden #11681

• 's profilbillede
mig skrev:
hej drenge og piger.
jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med.
er der ikke automatchoker på en sigma 91 ???
når jeg stater op når den er kold står den bare på 900 omdr... burde den ik stå på automat choker indtil den er varm?????
og der kommer heller ikke noget luft ud af blæseren i kabinen før efter 10 min ca.. nogen som ved hvad der er galt?

når bilen er varm kommer der luft med det samme i kabinen og den står fint i tomgang..

automat choker på sigma? 19 år 3 måneder siden #11682

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Din bil kører med elektronisk indsprøjtning, så der er ingen choker på den, men den burde stå på 1200-1500 når den er kold.

automat choker på sigma? 19 år 3 måneder siden #11683

• 's profilbillede
Det med at der går ca 10 min før der kommer luft ind i kabinen. Det er nok fordi at dit klimaanlæg står på auto. Så åbner den ikke for indblæsning i kabinen før den er varm nok til den temp du har stillet den på.

Mvh

RKE.

automat choker på sigma? 19 år 3 måneder siden #11684

• 's profilbillede
RKE skrev:
Det med at der går ca 10 min før der kommer luft ind i kabinen. Det er nok fordi at dit klimaanlæg står på auto. Så åbner den ikke for indblæsning i kabinen før den er varm nok til den temp du har stillet den på.

Mvh

RKE.

det er ligemeget hvormeget jeg ændre på tempraturen og slå auto fra så blæser den ikke før der er gåer noget tid.... men er motoren varm og bliver startet op så blæser den med det samme.. der må være et eller andet galt med noget tempraturføler ting.. termostat? nogen som ved hvad det kan være?

sigma, automatgear 17 år 4 måneder siden #11685

• 's profilbillede
Hej. Er der mon et "geni" der kan forklare følgende:
Min Sigma (24V '95, aut.) er "længe" om at skifte gear, ikke fra 1. til 2. - men til de næste gear - KUN ved kold motor. Alternativt skal den op på ca 3500 omdr. for at skifte ved kold motor. Er der fejl på gearkassen, eller skal den bare være "varm nok" inden den går i de næste gear ??
På forhånd tak :roll:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder