Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Fjerne katten

Fjerne katten 19 år 3 måneder siden #1465

• Lau
  • Lau's profilbillede
Er der nogle der har erfaringer med at fjerne katten på en Galant GTi 1991 ? Tænker på lyd og ydelse ? Gir det noget eller kan det bedre betale sig at være lovlydig og lade den sidde ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

. 19 år 3 måneder siden #11626

• 's profilbillede
du kan sagtens mærke det :) for bedre bundtræk og speeder-respons. Så, men lydmessigt.. vil jeg mene det meste af lyden gemmer sig i din std manifold.. der folk der selv idag diskutere hvad det gir at fjerne katten, så vælger at lade være med at sige nogle HK' bud, men det kan mærkes .. ingen tvivl om det.

jaaaaaaaaaaaaa 19 år 3 måneder siden #11627

• 's profilbillede
det kan diskotres køre sel i en galant gti 91. og jeg fjren også kat men lyd nej hk 1-½ mer giver det ikke .og det der buntræk det kunde jeg ikke mær det to mig pisse lag tid og få den a mit flæks rør gik i stykker og min pakniger gi også i styker. og de var dyr nok. det var någet bølv. den skal jo på i gend nå den skal til syn. det tar ligså lag tid og sæte den på i gend . så mit råd lad vær ellers køp en racekat det virker .

Fjerne katten 19 år 3 måneder siden #11628

• Lau
  • Lau's profilbillede
Hvis det ikke virker at pille den af, så kan en racerkat da næppe gi noget. Er der flere der har nogle erfaringer med det ?

-- 19 år 3 måneder siden #11629

• 's profilbillede
racekat vil jo give dig 1-2 hk og så kan den også synes det efter .det had jeg tenk og gøre

.. 19 år 3 måneder siden #11630

• 's profilbillede
underligt.. har en kammi der har lidt bedre affaringer med sin 91'r :?
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder