Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sprinklerdyse sprøjter ikke...

Sprinklerdyse sprøjter ikke... 19 år 3 måneder siden #1439

• 's profilbillede
Jeg har et problem med min ene sprinkler dyse som "sætter sig"

Der kommer næsten ingen sprinklervæske ud af dysen, og der er slet ikke kraft til at det højre hul i dysen kan sprøjte op på vinduet...

Jeg har lige skiftet sprinkler dysen, og den har sprøjtet fint nok i en 14 dages tid, hvor derefter det er blevet værre og værre...

Nogen der ved hvad der kan være galt??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sprinklerdyse sprøjter ikke... 19 år 3 måneder siden #11453

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Der kan evt. være skidt i beholderen, prøv at rense den, det hjalp på min da jeg havde samme problem :wink:

Sprinklerdyse sprøjter ikke... 19 år 3 måneder siden #11454

• 's profilbillede
Altså sprinklerbeholderen, kan man fjerne den?? Altså tage den op...

Det er altid kun den venstre (i føresiden) som sætter sig til, virker det ikke lidt mærkeligt, eller kan det tænkes at der er mere tryk på ovre i højre side, og så den kan sprøjte skidtet ud

Sprinklerdyse sprøjter ikke... 19 år 3 måneder siden #11455

• 's profilbillede
Lyder nu mere som om at du evt har slagger liggende og rode i slangen som går til den dårlige dysse. Eller at din bil på et tidspunkt har kørt med udelukkende vand i sprikler systemet, og der så kan være kalk aflejringer der ligger og roder derinde.

Hiv slangen af, og skyl den igennem med varmt vand, eller trykluft. Eller endnu bedre... Skift skidtet. Springler slanger koster ikke en bondegård, og kan fåes i div vel assorterede bildele butikker.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder