Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: RPM

RPM 19 år 4 måneder siden #1430

• 's profilbillede
galant gti 16v.Når den er varm og står stille er tomgang ok også hvis man giver gas og slipper igen mens bilen holder stille,så falder den fint igen.MEN hvis man bare så meget som tænker på at rulle vil tomgangen ikke falde under 13-15 omdr,først når man holder stille igen falder den til ro.

hvad hulen går galt,er der nogen gode ideer eller skal den på værksted hvilket ikke passer mig ret godt.den 2 benede føler der sidder i thermostathuset er skiftet men ingen forskel.

Gode råd modtages.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RPM 19 år 4 måneder siden #11406

• 's profilbillede
Tror altså det er meget normalt.
Alle mine Mitsuer har gjort det... Men 1500 lyder i overkanten.
Syntes det plejer at være omkring 1100-1200... - Min V6'er ligger på omkring 1150.

RPM 19 år 4 måneder siden #11407

• 's profilbillede
håber ikke det skal være sådan, det driver mig til vanvid, det lyder som en gammel mand der kommer kørende, må have spurgt mitzu ad en af dagene.Måske en grundjustering kan hjælpe på det.

RPM 19 år 3 måneder siden #11408

• 's profilbillede
HAR FUNDET LØSNINGEN.DEN VAR FOR KOLD,THERMOSTATEN VAR FRA 91 OG VAR EN SMULE ÅBEN HELE TIDEN.NY THERMOSTAT ISAT OG DEN FÅR HURTIGERE DRIFTSTEMPERATUR OG LAVER IKKE DET SATANS NUMMER MED OMDREGNINGERNE.NU FALDER DEN TIL RO I TOMGANG NÆSTEN MED DET SAMME....DEJLIGT ..DEJLIGT.

RPM 19 år 3 måneder siden #11409

• 's profilbillede
Jeg har samme problem med min Lancer. Den går så op på 2000 omdr og falder ned igen når jeg holder stille. Også kun når den er kold.
Hvad koster sådan en termostat og hvor sidder den henne ude foran?

Ja, man lyder lidt som en bedstefar når man køre hen mod et kryds med koblingen nede!! h :D

RPM 19 år 3 måneder siden #11410

• 's profilbillede
hvis man følger min kølerslang i toppen af køleren ender den i thermostathuset og deri sidder thermostaten.på galanten sidder den fast med 2 skruer.i pakken med ny thermostat var der også en ny pakning.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.132 sekunder