Hejsa Alle
Jeg hentede igår min første mitsu nogensinde, det er en Galant E50 2.0 V6 24v Aut. med Eibach sænkning, remus bagpotte, klima, Servo, Airbag, Antispin, stabilitets kontrol, Fartpilot, elsoltag, armlæn for/bag, tågelygter, 4x elruder, forlygte sprinklere.. med 147KKm på klokken og ikke et gram rust

Nu skal jeg bare ha kæmpet lidt med T&S..
Nå men jeg har 1mia spørgsmål, og håber at i kan hjælpe mig..
1. Hvor finder jeg et brugt træk evt et billigt nyt et er Thansen det bedste bud ?
2. Er der en der ligger inde med en haynes eller ligende på PDF ? (skal ha skilt nogle ting ad nemlig..
3. Hvor køber i billige dele til sådan en? jeg skal ha skiftet tandrem på den, hvor finder jeg sådan en billigt ? og baghjulslejer.. fordi den rumler bagfra.. er det svært at skifte? (har skiftet på bmw og vw)
4. Fører dørs låsen vil ikke aktivere c-låsen, og den går meget trægt, er det et kendt syndrom, og er der en løsning ? er den lås lige til at komme til, eller skal man igennem folie og alt muligt bag dørbeklædningen ? og hvordan tager man den af ? Hvis man låser fra passager siden virker systemet fint.
5. findes der et system som f.eks. VW´s ETKA og bmw´s ETK til mitsubishi ? jeg har nemli de andre to, og de er ikke til at leve uden når man er gør det selv mand.. og er der en af jer der har det evt ??
6. Hvis man får check engine lys (er der ikke nu) hvordan chekker man så hvad fejlen er ?
Håber at i vil hjælpe et nyt medlem af mitsu klubben
Mvh
Morten