Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Spørgsmål ang. udstødning.

Spørgsmål ang. udstødning. 19 år 4 måneder siden #1419

• 's profilbillede
Hej derude og godt nytår forresten ;-)

Har købt banan til bilen (colt) og ja nu har jeg som alle andre også ville gøre tænkt mig at sætte 2'' på helevejen ud.. MEN så snakkede mig og nogle andre om det og at hvis man lavede den selv ville den kører dårligere end den måske ville hvis du købte den lavet..

er det rigtigt.. det er jo i realitetn bare en kopi af den orginale borset fra den er 2''.. og grunden til jeg tar 2 istedet for 2½'' er at jeg har hørt det er bedst? læste det vidst og her på forumet.. ret mig hvis jeg tar fejl.

På forhånd tak
Nicky :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Spørgsmål ang. udstødning. 19 år 4 måneder siden #11322

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Du kan sagtens selv lave rørarbejdet og tilslutte det til potterne/ potten, det er der ikke noget i vejen for, det er da lidt billigere hvis man laver det selv. God fornøjelse med projektet :wink:

Spørgsmål ang. udstødning. 19 år 4 måneder siden #11323

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hvis røret er for stort i forhold til effekten får man en smule højere spidseffekt, men man mister en del moment i de lidt lavere omdr. Så er det jo bare et spørgsmål om hvad man prioriterer højest ;)

Når man køber en 2" udstødning fra katten og ud fra OneTwopipe sidder der en resonansdæmper lidt efter katten. Jeg vil anbefale dig at gøre det samme, da du ellers risikerer at bilen brummer alt for meget, også ved normal kørsel. Du skal ikke være bange for at den så ikke siger noget, for det gør den når du smider pedalen i bund 8)

:) 19 år 4 måneder siden #11324

• 's profilbillede
oki lyder godt, så tog jeg da heldigvis ikke helt fejl.. Men Hr. Cola ;) du siger hvir det bliver for stort? dvs. 2'' er rigeligt? har faktisk 2xonetwopipe på i forvejen og det lyder smukt ja.. ikke rigtig nogen af de andre biler i omegnen der kan følge med i lys.. de brummer bare.. (doh)..

rettelse 19 år 4 måneder siden #11325

• 's profilbillede
lys = lyd ;)

. 19 år 4 måneder siden #11326

• 's profilbillede
plus der sker vel ikke noget ved man fjerne flexrøret? den gir sig vel også i forvejeen i de der gummi ophæng..

Nicky//
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder