Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: hvad passer på hvad?

hvad passer på hvad? 19 år 4 måneder siden #1410

• 's profilbillede
Hejsa..

har en mitsu colt gti 93' vel og mærket..
og der skal ikke meget hjerne til for at finde ud af der ikke er det store sortiment med dele til sådan en( såvidt jeg ved), eller jo er der nok hvis man kender den rigtige person, og ved hvad siden hedder pog kan læse japansk :) ..

Altså Er der modeler der ligger op af colt med hensyns til motordele? kobling for den sags skyld? Kunne være dejligt hvis ngen vidste hvilket mærker du kan mixe/rippe over med?

Eller hvis der er nogen der kender en side hvor de sælger tun ligesom hondas www.cmr-autocenter.dk/ det jo galt! aner ikke selv hvor man finder stempler,plejlstænger osv henne.

Ja jorden er ved at gå under for mit vedkommende,.. sikke mange ting der ikke gider som jeg vil ;)

Godt nytår..
Hilsen Nicky
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvad passer på hvad? 19 år 4 måneder siden #11292

• 's profilbillede
Ehm.
ved at nogle få eclipse generationer dele passer over på galanten..

Men det kan du desværre ikke bruge til noget!
hm. www.coltmania.de har været nævnt herinde før. Ved ikke helt om de har det du søger!

hvad passer på hvad? 19 år 4 måneder siden #11293

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Skal man have noget til en Colt skal man kigge på de australske styling/tunings sider. De har dog mest til Colt CJ, men prøv www.rpw.com.au. De laver alt til en Colt, også din, bla. titanium plejlstænger (hvis du har penge altså :D ).

Hvis du søger styling så kig her: http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv_pn.asp?PartNo=ASP-COL101&LineNo=12711000
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder