Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Udspatlet bagklappe???

Udspatlet bagklappe??? 19 år 4 måneder siden #1382

• 's profilbillede
Går og overvejer om jeg skal få spartlet min bagklappe ud på galanten fra 99. Men jeg ved at mange af mine kammerater der har fået det gjort kommer til og døje med det senere fordi det ikk bliver gjort ordenligt. Så hvis det er der er en der kan gøre det ordenligt er der så en der kan hjælpe mig med det..??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Udspatlet bagklappe??? 19 år 4 måneder siden #11175

• 's profilbillede
Hej... jeg kan ikke selv.. men jeg ved hvor du kan finde en der er virklig dygtig, og laver alt sit arb til UG kryds og slange :lol: ...
Det er Thomas som ejer skovs autoopretning, du skal snakke med.. tlf. 22 31 57 71... du skal måske nok regne med at det koster i omegnen af 1000 - 1500...(men du må ikke hænge mig op på det) men han's arb er også bare ikke til at sætte en finger på, har flere af mine kammerater, der har fået fjernet antenne, forlænget motorhjelm, rullet skærme, og bagklab.. og der ikke noget at komme efter.. held og lykke.

Udspatlet bagklappe??? 19 år 4 måneder siden #11176

• 's profilbillede
ups. glemte lige at sige at han holder til i Lund, lige vest for Horsens..

Udspatlet bagklappe??? 19 år 4 måneder siden #11177

• 's profilbillede
1000 tak for det, ham vil jeg da prøve og ringe til her efter nytår og snakke med :D
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder