Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Maler til mc dele på sjælland

Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #1375

• 's profilbillede
hey, jeg søger en der kan lakere et par plastik dele og en benzin tank for mig på sjælland ... Det er ikke ret store dele og jeg skal også gerne selv slibe dem ned hvis det er.
Så hvis nogen har lyst til at tjene et par ekstra kroner og få rettet op på underskudet efter jul må i gerne sige til :wink:

sw@mp

p.s. Jeg kan ikke logge ind ... sikkert glemt at betale kontingent :oops: det kunne lige ligne mig.
I kan også skrive på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis i ikke lige vil svare her.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #11131

• 's profilbillede
og den e-mail adresse virker så ikke mere (lærer nok at huske det en dag) Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. virker bedre

Re: Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #11132

• 's profilbillede
sw@mp skrev:
p.s. Jeg kan ikke logge ind ... sikkert glemt at betale kontingent :oops: det kunne lige ligne mig.
I kan også skrive på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis i ikke lige vil svare her.

Det er jeg bange for at du har, smid eventuelt en mail til mig på mix(snabela)mitsubishi-klub.dk.

Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #11133

• 's profilbillede
Hej sv@mp , jeg forstå ikke helt - vil du køre tværs over sjælland for et par smådele ? , måske kan jeg hjælpe dig !

Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #11134

• 's profilbillede
hehe Ja hvad vil jeg dog ikke gøre for min køre motorcykel :)

Det, jeg gerne vil er at have lakeret de par dele jeg har sat ring om på billedet ... tænkte det måske ville give lidt mere mening.
Et par mindre plastik dele og så tanken.

... kan se du bor i Greve, bor selv omkring Ringsted lige nu så det er jo ikke forfærdelig langt

Maler til mc dele på sjælland 19 år 4 måneder siden #11135

• 's profilbillede
hov, jeg må vist hellere huske billedet
www.jeppesen.us/males.jpg
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder