Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI

Re: Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma 19 år 5 måneder siden #10912

• 's profilbillede
Gasse skrev:
jeg skal sikkert have kodet bil og fjernbetjening op sammen

Hvordan gør jeg ???

Enten tager du et smut forbi det lokale Mitsuværksted, eller også gør du det selv på følgende måde:

Sørg for at batteriet i fjernbetjeningen virker (rød lampe lyser, når man trykker på knapperne). Med en stump ledning forbindes ben 1 og 4 i diagnosestikket på venstre side af midterkonsollen. Sæt dig ind i bilen og luk alle døre. Drej nøglen til ACC og tilbage til LOCK. Bilen låser nu alle døre og åbner dem igen. Tryk nu 3 gange på låseknappen på fjernbetjeningen med 1 sekunds mellemrum. Hvis du har gjort det rigtigt låser bilen nu igen dørene og åbner dem igen. Fjern ledningen fra diagnosestikket.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI 19 år 5 måneder siden #10913

• 's profilbillede
Mange tak Tigerdyr :-)

Kodning 19 år 5 måneder siden #10914

• 's profilbillede
Hey Tigerdyr

Skal den lyse hele tiden eller skal den blinge hurtigt den røde lampe i fjernbetjeningen??

Re: Kodning 19 år 5 måneder siden #10915

• 's profilbillede
Gæst - Fætter skrev:
Hey Tigerdyr

Skal den lyse hele tiden eller skal den blinge hurtigt den røde lampe i fjernbetjeningen??

:oops:
Gælder denne måde også på en carisma fra 2000 1,8 gdi sport?
:oops:

Re: Kodning 19 år 5 måneder siden #10916

• 's profilbillede
Gæst - Fætter skrev:
Hey Tigerdyr

Den skal lyse hele tiden.

Forøvrigt kan jeg ikke finde det pågældende diagnosestik på min Carisma årgang 1997 :?:

Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI 19 år 5 måneder siden #10917

• 's profilbillede
på 2000 modellen sidder det på højre side.

Min fjernbetjening "sitre" dioden nærmest
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder