Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI

Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI 19 år 5 måneder siden #10918

• 's profilbillede
Gasse skrev:
gratis .. ... .... næ 75kr måtte jeg bøde :lol:
men så måtte jeg også købe en ny fjernbetjening for 606.25
Tænk sig, hvis der hade været 4 knapper på i stædet for 2 :D
(en B&O beolink 1000 har 38 knapper )

Det var hos Bojsen Biler i Holstebro

Nå men jeg skal bruge 1 fjernbetjening mere, hvor skal jeg købe den henne ?

Mitsubishi i Ballerup den koster under 500kr. + de koder samtidigt alle nøgler og fjernbetjeninger om gratis... michael i reservedele har max styr på tingene
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Kodning 19 år 5 måneder siden #10919

• 's profilbillede
Gæst - Fætter skrev:
Hey Tigerdyr

Skal den lyse hele tiden eller skal den blinge hurtigt den røde lampe i fjernbetjeningen??

På min lyser lampen ca. 1 sekund, når jeg trykker på en af knapperne.

Re: Kodning 19 år 5 måneder siden #10920

• 's profilbillede
Gæst Fætter skrev:
Gælder denne måde også på en carisma fra 2000 1,8 gdi sport?

Model 2000 er efter faceliftet, så det er muligt, at det skal gøres på en anden måde på denne model. Jeg kan forstå på Mix at diagnosestikket slet ikke findes på 97 modellen, så mit tip gælder nok kun for Carisma 98-99. Jeg har dog set på nettet at visse Pajero, Eclipse og Chrysler modeller programmeres på samme måde.

Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma GDI 19 år 5 måneder siden #10921

• 's profilbillede
Jeg købte 2 nye fjernbetjeninger, pris 1212.50

Piv Piv Piv

Re: Kodning af fjernbetjent centrallås på Mitsubishi Carisma 18 år 10 måneder siden #10922

• 's profilbillede
tigerdyr skrev:

Enten tager du et smut forbi det lokale Mitsuværksted, eller også gør du det selv på følgende måde:

Sørg for at batteriet i fjernbetjeningen virker (rød lampe lyser, når man trykker på knapperne). Med en stump ledning forbindes ben 1 og 4 i diagnosestikket på venstre side af midterkonsollen. Sæt dig ind i bilen og luk alle døre. Drej nøglen til ACC og tilbage til LOCK. Bilen låser nu alle døre og åbner dem igen. Tryk nu 3 gange på låseknappen på fjernbetjeningen med 1 sekunds mellemrum. Hvis du har gjort det rigtigt låser bilen nu igen dørene og åbner dem igen. Fjern ledningen fra diagnosestikket.

Er det så bilen eller fjernbetjeningen der bliver kodet om ??

Har 2 fjernbetjeninger nu, hvoraf kun den ene virker. Hvis jeg laver dette trick med den der ikke virker, virker den anden så stadig ??
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder