Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Piggyback SMT Pro

Piggyback SMT Pro 19 år 6 måneder siden #1306

• 's profilbillede
Hej rødder

Jeg har lige fået tilranet mig en piggyback SMT pro, en ældre sag må man sige, men skulle efter sigende være mere simpelt at bruge end de nuværende..

Til sagen: Jeg mangler noget info vedr. indstilling af denne, evt nogle maps eller noget.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Piggyback SMT Pro 19 år 6 måneder siden #10819

• 's profilbillede
Glemte lige at sige at det er maps til en 4g63 8v 2,0L motor jeg søger :oops:

Piggyback SMT Pro 19 år 6 måneder siden #10820

• 's profilbillede
Tråd Slut :!:

SMT 19 år 5 måneder siden #10821

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hej

Ring til www.scantune.dk det er ham der har importeret dem i mange år og han ved om den kan bruges til din bil samt kan han give dig pris på indkøring da den skal køres ind på rullefelt monteret på din bil....

Vi har brugt dem meget til trykladning.... som tilskud men fungere fint som chiptuning til ældre Japanere... vi har 3 stk. PiggyBacks liggede som kun kan bruges til chiptuning.

MVH
Ulle

SMT 19 år 5 måneder siden #10822

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hej

Ring til www.scantune.dk det er ham der har importeret dem i mange år og han ved om den kan bruges til din bil samt kan han give dig pris på indkøring da den skal køres ind på rullefelt monteret på din bil....

Vi har brugt dem meget til trykladning.... som tilskud men fungere fint som chiptuning til ældre Japanere... vi har 3 stk. PiggyBacks liggede som kun kan bruges til chiptuning.

MVH
Ulle

Piggyback SMT Pro 19 år 5 måneder siden #10823

• 's profilbillede
Hej Ulle

Tak for dit svar.

Jeg har hørt om scantune, men det var for at jeg helt selv ville lave/lære det. Og jeg tænkte at hvis nogen lå inde med en map opsætning der kunne bruges som udgangspunkt ville det være i top.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder