Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Strøm problemer ved kold bil

Strøm problemer ved kold bil 19 år 7 måneder siden #10743

• 's profilbillede
Der har ikke været problemer før, her for et par dage siden. Og har ikke rodet ved noget som helst...

Sååh det er altså fordi bilen er kold og tvivler på det har noget med stel at gøre.... :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Strøm problemer ved kold bil 19 år 7 måneder siden #10744

• 's profilbillede
Muligt der ikke har været problemer før, men fejl skal jo opstå på et eller andet tidspunkt. :lol:

Jeg vil stadig starte med batteriet, og arbejder derud fra.

Strøm problemer ved kold bil 19 år 7 måneder siden #10745

• 's profilbillede
Jeg tror, ligesom Mix, at det er batteriet der er ved at være dårlig.. selvom vi ikke er så langt nede i graderne endnu. Det kan jo ske at det bare er en enkelt eller to seller i batteriet der er Faldet sammen... Jeg forslår at du måske, låner et batteri af en du kender, og bytter et enkelt eller to døgn (de skal være samme str.) og så ser om det er blevet bedre.. Jeg har købt Varta batterier, hos min egen mekaniker, to gange, og der har ikke været problemer af nogen art endnu, også selvom man har lidt anlæg i bilen... mener jeg ga 5 - 600 kr. for sådan et... held og lykke...

Strøm problemer ved kold bil 19 år 7 måneder siden #10746

• 's profilbillede
Her til aften kl 18:50

Slukket bil. 12,6V
Startet bil 13,7V

Strøm problemer ved kold bil 19 år 7 måneder siden #10747

• 's profilbillede
Det ser jo findt nok ud.

Måler du så igen i morgen tidlige eller?

ang batteri 19 år 7 måneder siden #10748

• 's profilbillede
hmm hvilespænding på et 12v batteri ligger på 12.6v ved et batteri som er ok og 13,7 ved startet motor lyder da også fint så den lader da fint. prøv lige at kontrolere dine forbindelser på batteri og generator og speicielt stelforbindelsen/chassis :wink:
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder