Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: maling af tromler og kalibre

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10722

• 's profilbillede
ville lige sige at det med priserne på bremse dele.... det er ikke så dyrt at købe dem originalt hos Mitsu, som man lige regner med. Har købt skiver og klodser til min Colt fra 98, i alt 1850 m. moms.. det sys jeg ikke er dyrt, efter som at de plejer at holde ca 60 - 70000 km. :wink: har også hørt priser på nye ankerplader til min hos mitsu, 120 kr stk... jeg havde forventet omkring det tre dobbelte....

angående malling af tromler, vil jeg nok selv male dem med varme bestandigt maling, og male med en pensel... har gjort det før på min gamle golf, og det er ikke at se at de er malet, med pensel, når de sidder inde bag hjulet, selvom man køre med 17" fælge.... ( kan faktisk heller ikke rigtigt ses selvom man står med dem i hånden) :D
Mener at have hørt, at biler generelt bremser omkring 20% på baghjulene, resten for.... så de bliver altså lige brugt til mere end at holde bilen, på en p-plads.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10723

• 's profilbillede
Hey

jeg takker for alle de fine svar der kommer... håber der nogle flere som kommer med gode råd...

Men jeg er ikke helt blevet klog på noget i nu ..andet end jeg har forstået at man ikke skal købe klodser eller skiver hos thansen ...

Men det er jo slet ikke det jeg leder efter / spørg om..

jeg leder efter på hvor man skal købe tromler hvis ikke hos thansen eller skal man bruge de gamle man har for at få bedst resultat..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder