Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: maling af tromler og kalibre

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #1286

• 's profilbillede
Hej

jeg har overvejet at få malet mine tromler og kalibre

Jeg skal lige høre ...

jeg så hos thansen hade tromler til 249 kr stykket og tænlte på om de er gode nok og så købe dem og få malet dem

eller skal man holde sig helt fra dele fra thansen..

Anden ting jeg vil høre om det er ...

Ang farven min bil er Tæt på sølv metal min hedder bare vermon silver den ikke langt fra ..

men jeg er i tvil om hvad farve jeg skal male dem nogle der kan råde lidt her ..

på forhånd tak
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10717

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg kører med skiver fra thansen på min galant fra 91 uden problemer, jeg er lige med på en lytter vedr, maling af kaliber :wink:

RE: 19 år 7 måneder siden #10718

• 's profilbillede
Jeg har prøvet både skiver og tromler fra Thansen, skiver blev hurtigt skæve, de blev skiftet efter 15000 km.

Tromlerne var monteret på Colten, de stod af efter ca 1 år, så var de ovale.

Køb endelig bremser ved Thansen, men forvent endelig ikke at du får noget der har højere værdi end de 249.- du har givet.

Derimod har jeg købt kølere, pærer, viskerblade osv fra Thansen uden problemer.

Mine erfaringer er at NV Autodele trods alt er bedre til bremsedele end Thansen, det sidste man vil er vel at køre rundt med bremser der ikke fungere.

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10719

• 's profilbillede
Jeg hælder også helt klart til NV autodele, en super kvalitet, og så er prisen endda ikke så meget højere end Thansen.

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10720

• 's profilbillede
Hey

Jeg regnede godt med at man skulle holde sig fra thansen når det drejer sig om sådan noget..

Jeg var inden og kigge på nvautodele og de har da ikke Tromler de har kun bakker og klodser...

Det var fordi hvis jeg kunne købe nogle tromler... så slap jeg for at bruge tid på at rense dem jeg har på bilen nu.. også kunne det evt. komme til maler uden man skulle undvære sin bil :)

maling af tromler og kalibre 19 år 7 måneder siden #10721

• 's profilbillede
Jeg ville også købe nye tromler hvis jeg skulle male dem. Det bliver et bedre resultat, end bare at rense de gamle..

Jeg kommer lige til at tænke på, om det gør den store forskel med de Thansen tromler. Jeg mener de er jo ikke i brug særlig meget, medmindre man bruger håndbremsen hele tiden er det jo et minimum af bremsekraft der ryger til baghjulene
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder