Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Gearkasse til colt 1.8 GTI 93 CA.

Gearkasse til colt 1.8 GTI 93 CA. 19 år 7 måneder siden #1283

• 's profilbillede
Hej

Har lidt problemer med symcromes ringene i 2,3gear (ikk noget nyt).. såå er der Nogen der har meget forstand på hvad der passer af gearkasser på colt fra div andre Mitshu mærker.. Er det overhovedet muligt at sætte en 6trins gearkasse på en colt 93? tanken er vild nok i hvertfald :)

Men hvis ikke. SÅ sq en 1.6 colt gearkasse med Hydr vidst passe, ik?

På forhånd tak.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Gearkasse til colt 1.8 GTI 93 CA. 19 år 7 måneder siden #10706

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det burde den, siden motorene sådan set er ens. Men du vil nok opleve at 1.6éren er lidt højere gearet end GTI kassen.

Men er det ikke billigere at renovere gearkassen? Vi skiftede en Galant GTI gearkasse for et stykke tid siden, og den kostede omkring de 5000kr.

.. 19 år 7 måneder siden #10707

• 's profilbillede
Oki tak for det..

Nej overhovedet ikke.. kender en side hvor der bliver impoteret gearkasse og motore for den sags skyld.. fik tilbud på en 1.8 16v gti motor til min for 7650 med moms.- .. kørt 98.000 og det da ikke meget syntes jeg.. og en gearkasse koster ikke meget derfra.. forhører mig i hvertfald lige imorgen :)

Re: .. 19 år 7 måneder siden #10708

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
gæst skrev:
Oki tak for det..

Nej overhovedet ikke.. kender en side hvor der bliver impoteret gearkasse og motore for den sags skyld.. fik tilbud på en 1.8 16v gti motor til min for 7650 med moms.- .. kørt 98.000 og det da ikke meget syntes jeg.. og en gearkasse koster ikke meget derfra.. forhører mig i hvertfald lige imorgen :)

Hvilken side er det?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder