Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motec progmmering?

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #1279

• 's profilbillede
Når jeg nu engang får fundet strømtyven skal jeg også have programmeret en computer. Er der nogen her der har erfaring med en Motec M4?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #10691

• 's profilbillede
Er det fordi du har opgraderet motoren at du smider en Motec styring i, eller er det for bare at have lidt bedre styr på motoren?

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #10692

• 's profilbillede
Motoren er opgraderet med dyser, stempler, krumtap, turbo, intercooler, BOV og har før været kørt med piggy-back styring af den originale ECU. Den stod af, som de har for vane efter en 10 år, kondensatorer der lækker er ikke godt for printplader. I stedet for en ny original valgte jeg en Motec og skippe piggy-back enhederne.

Da bilen engang var i topform var der 400+ heste at lege med, og det kræver lidt mere end den originale ECU.

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #10693

• 's profilbillede
400hk?????? det var en del..

Så er det jo dig man skal have fat på hvis man skal justere sin piggyback :shock:

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #10694

• 's profilbillede
Naaah, jeg tror ikke jeg vil være til stor hjælp, det var Jim der pillede ved knapperne da jeg var ude at køre i bilen i Florida og de gamle enheder er helt ude af bilen nu.

Motec progmmering? 19 år 7 måneder siden #10695

• 's profilbillede
For lige at vende tilbage til dit spørgsmål, så tror jeg det er bedst du evt. kontakter ww.su-racing.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder