Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Forhjuls leje

Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #1264

• 's profilbillede
hej er der nogen der kan fortælle mig om det er meget svært at skifte forhjuls leje på en Galant fra 91.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #10657

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
pspsmeden skrev:
hej er der nogen der kan fortælle mig om det er meget svært at skifte forhjuls leje på en Galant fra 91.

Det kræver en del ja. Det kræver bla. en presse til at få lejet ud, og bare det er temmeligt svært, og jeg vil ikke anbefale at man selv prøver, da det nye leje meget nemt går i stykker..

Men man kan godt selv skille det ad, og så få en der har forstand på det til at ordne lejet..

Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #10658

• 's profilbillede
Takker mange gange for svaret sku lige sikre mig at mek. ikke sagde noget der ikke passede.

Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #10659

• 's profilbillede
På min Galant fra 97 kunne man hos Mitsubishi ikke nøjes med at købe selve lejet, men måtte købe et komplet nav. - Til små 3000 kg.

Men kan du få navet af uden at banke det af med en monster hammer, så kan du skifte lejet alene hvis du kender en mekker med en presse.

Men på min bankede vi i knap 1 time for at få navet af, så jeg valgte at købe et helt nyt. - Tror det gamle havde fået for mange tæsk.

Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #10660

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg har prøvet at skifte lejer bag på en galant fra 94 eller 96, og der skal man have navet som koster 1400 uoriginalt (eller var det originalt? tror faktisk ikke man kan få det uoriginalt).

Forhjuls leje 19 år 7 måneder siden #10661

• 's profilbillede
Hey webmaster,har lige skiftet på min galant fra 98,har også skiftet hele navet,dammn det var sku dyrt,men det koster at køre en ordenlig vogn.

Luppe
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder