Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Remus eller andet til galant v6 2.0 24v fra 1994

Remus eller andet til galant v6 2.0 24v fra 1994 19 år 7 måneder siden #1241

• 's profilbillede
Hej ALLE.

JEg vil lige hører jer bilfraeks som mig, om der er nogen der kender nogen som har en galant v6 fra 1994, 2.0 24v, som kører rundt med sportsbagpotte, og muligvis en kn filter(behøves ikke.), da jeg gerne vil prøve at hører sådanne en fætter på den størellse motor, inden jeg går ud og bruger 2000-3000kr, på sådanne en fætter.

Skriv snarest , alt haa interesse, skriv gerne telefon eller mail.

takker :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Remus eller andet til galant v6 2.0 24v fra 1994 19 år 7 måneder siden #10565

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg ved at der er et par stykker herinde der kører med OneTwo pipe, som også er tilfredse (ret mig hvis jeg tager fejl ;) ). Kører også selv med en, og er meget tilfreds.

I modsætning til Thansen potter larmer udstødningen først når den får en del omdr. hvilket jo også er meningen. I tomgang står min bare og "bobler", hvilket lyder kanon. :)

Re: Remus eller andet til galant v6 2.0 24v fra 1994 19 år 7 måneder siden #10566

• 's profilbillede
Topgun21 skrev:
Hej ALLE.

JEg vil lige hører jer bilfraeks som mig, om der er nogen der kender nogen som har en galant v6 fra 1994, 2.0 24v, som kører rundt med sportsbagpotte, og muligvis en kn filter(behøves ikke.), da jeg gerne vil prøve at hører sådanne en fætter på den størellse motor, inden jeg går ud og bruger 2000-3000kr, på sådanne en fætter.

Skriv snarest , alt haa interesse, skriv gerne telefon eller mail.

takker :D

K&N / Greenfitler kan du godt droppe på den motor! Har selv prøvet og var så absolut IKKE besværet værd...

Så OneTwoPipe er nok vejen frem :)

udstödning 19 år 7 måneder siden #10567

• 's profilbillede
Hej Alle..
Jeg takker for svarende, sä har jeg mere information, men hvis der er flere der vil ligge svar ind, er i meget velkommen, da jeg meget gerne vil vide svar omkring tingende fra flere. for jeg vil ikke bruge for mange penge pü noget som bare ikke virkere saerlig godt, sä bare smid flere svar ind.
Takker pä forhänd..

potte 19 år 6 måneder siden #10568

• 's profilbillede
Hej alle

Har lige fået en colt som står i standard, model 95 GLXi. Den trænger til at blive frisket op med blandt andet en ny udstødning.
Tænkte på noget remus selvom det er lidt pepret!!

Nogen forslag???

På forhånd tak.

Remus eller andet til galant v6 2.0 24v fra 1994 19 år 6 måneder siden #10569

• 's profilbillede
OneTwoPipe... Bygger det du gerne vil have. - Og med rabat hvis du er medlem.

OneTwoPipe har en god dyb brummende lyd, men ikke nær så "snerrende" som f.eks. Remus. - Med andre ord, den lyder godt når den skal, men man kan også holde ud at køre lang tid på motorvej.

Har selv haft OTP på alle mine Mitsubishier - Senest min diesel, hvor lyden dog var minimal.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder