Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: stepmotor

Stepmotor 19 år 7 måneder siden #10548

• GTI
  • GTI's profilbillede
Så begynder lamperne at tænde :idea: :D
Hvis du skruer helt op for stepmotoren, kommer der ret mange omdr,ca. 1500- 2000 hvis du lukker for stepmotoren er den som den plejer. der er en ting mere,endestpkontakten til spjældet har du indstillet den korrekt?
mvh GTI
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

stepmotor 19 år 7 måneder siden #10549

• 's profilbillede
du mener den den der ligner et tændrør med en ledning på som en flap fra gasspjældet rammer.
Nej den er der ikke flyttet på men den kan selvfølgelig også stå så stramt at den ikke kan falde helt ned i tomgang selvom min stepmotor skulle virke igen.
men det finder jeg ud af imorgen efter arb.
Jeg skal vel også rense i hullet hvor stepmotoren går ind...?

hygge.

kommentat kl946 19 år 7 måneder siden #10550

• 's profilbillede
er det den føler der sender besked til motorstyringen om at nu skal stepmotoren til at flytte sig lidt....?

stepmotor 19 år 7 måneder siden #10551

• 's profilbillede
er der en sagkundig person i jylland der kan hjælpe med mit prob,mod betaling self.
step motor gennemmålt og ok i spole.
renset og smurt.
mont og bilen går starter ud med 2000 og falder til 1200 hvorefter den stiger til 1400 og bliver der.

OJ havde en beskrivelse af en grundjustering men kan ikke rigtig finde de skruer og huller han beskriver,er der nogen der har prøvet det

stepmotor 19 år 7 måneder siden #10552

• 's profilbillede
codeman_p5 skrev:
er der en sagkundig person i jylland der kan hjælpe med mit prob,mod betaling self.
step motor gennemmålt og ok i spole.
renset og smurt.
mont og bilen går starter ud med 2000 og falder til 1200 hvorefter den stiger til 1400 og bliver der.

OJ havde en beskrivelse af en grundjustering men kan ikke rigtig finde de skruer og huller han beskriver,er der nogen der har prøvet det

Hej, er der nogen der kan fortælle mig præcist hvor den stepmotor sidder, evt. et billede af den?

Jeg vil lige prøve om jeg kan slippe helt af med mine problemer ved at resette computerene en gang til, det hjalp en del sidst, men ikke nok!

stepmotor 19 år 7 måneder siden #10553

• 's profilbillede
stepmotor afmonteret igen og hullet den stikker ind i og gasspjældet er renset med bremserens og blæst rent med trykluft.
den skrue der sidder på indsugningen under gummiproppen fik 3.5 omgang ind og nu starter den fint og går 850-900 omdr i tomgang.ENDELIG LYKKEDES DET..... :-)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder