Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: tomgangs problem i silkeborg

tomgangs problem i silkeborg 19 år 8 måneder siden #1235

• 's profilbillede
også problemer med tomgang i andre byer..hehe.
jeg bor i Silkeborg og søger en som nully der kunne hjælpe gti med hans tomgangsproblem,altså en i klubben der som nully ved hvad han laver og bor i rimelig afstand til mig.(og selvfølgelig vil være behjælpelig med gode råd)

har fundet ud af amin motorstyring var defekt,det ene af de små print der sidder på højkant på hovedprintet var brændt i benene.
anden brugt monteret og nu kan den trække ved lave omdr i højt gear.
stepmotoren har været udtaget men kun selve huset,selve ankeret bliver siddende, ved ikke om det er rigtigt,gasspjældet er renset for sort sod ligende snask men lige meget hjælper det. tomgange ligger omkring 1300 omdr og nu er den også begyndt at svimge op og ned.så jeg mangler lidt ekspertise.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tomgangs problem i silkeborg 19 år 7 måneder siden #10535

• 's profilbillede
Har du prøvet at "resette" boxen ? af med batt i 15 min og så på med det igen start så og lad bilen stå i 15 min så er din box 0 stillet.

tomgangs problem i silkeborg 19 år 7 måneder siden #10536

• 's profilbillede
ja flere gange men den vil ikke under 1000 omdre i tomgang og når man så efter 20-30 ikke gider stå og høre mere på den men kører en tur iden så svinger den mellem 1200 og 1500 omdr.

tror det er den stepmotor som GTI også havde prob med men er ikke helt sikker mht afmontering.

tomgangs problem i silkeborg 19 år 7 måneder siden #10537

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Har du prøvet at justere tomgangen på skruen der sidder under den lille gummiprop på spjældhuset :?:

tomgangs problem i silkeborg 19 år 7 måneder siden #10538

• 's profilbillede
ikke endnu men skulle den ikke selv falde ned til et eller andet omdr tal og så være stabil der,den er jo høj i tomgang og ustabil.har kun haft bilen i 3 dage så jeg er lidt grøn mht bilens opbygning.

tomgangs problem i silkeborg 19 år 7 måneder siden #10539

• 's profilbillede
prøvede at afmontere den "stepmotor" der sidder nede under spjældhuset men kunne kun få dens hus med ud.Aksel med lille bagleje og magnet blev siddende.det hele så meget rent ud...?men kan man ikke tage det hele ud? tør ikke rigtigt hive for meget i det.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder