Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Æder dem som en løve.. rrrrrrr

Æder dem som en løve.. rrrrrrr 19 år 8 måneder siden #1231

• 's profilbillede
Kort sagt, min colt er begyndt at "æde", tændrør til morgenmad..
:evil: Når den skal trække fra under 2000 omdrejninger, sætter den ud, og skyder lidt :( .. jeg har prøvet med forskellige mærker men lige meget hjælper det. (Bosch, Campion, og nu NGK)
den første uge er der ingen ting, men så begynder det så småt at komme igen.. motoren er en 4G92 1,6 med 90 hk, og fra 98.. det skal lige siges at det er modellen uden strømfordeler..

Nogen der har nogle ider til hvad der kan være galt :cry:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 19 år 8 måneder siden #10507

• 's profilbillede
Det her er bare et gæt, men hvordan har din tændspole det ? det er jo trods alt den der "føder" tændrørene.

Hvad med tændingstidspunktet, hvis det nu er helt ved siden af, kan det så skade tændrørene?

Æder dem som en løve.. rrrrrrr 19 år 8 måneder siden #10508

• 's profilbillede
Tja.. ved det faktisk ikke :oops:
Jeg har lige haft tændrørene af, og slået lidt på tappen, så der ikke er så langt imellem.. også skal jeg da lige love for at der kom liv i den igen :D Men en af mine venner siger at det ikke er så godt, for man kan risikere at tappen knækker af, også ryger den jo ned til stemplerne :? Han mente jeg sku prøve med platin tændrør... men på den anden side.. den sku jo ku køre med normale... ik :?:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder