cyrix^ skrev:
Jeg håber virkelig at der bliver mulighed for at rette i indlægget så vi ikke får 5 sider med bilmodeller, men kan holde os til én post med alle modeller i.
Rent juridisk, så bliver det aldrig en mulighed.
Rigtig mange ønsker denne mulighed,- og det vil sikkert også give nogle mere forståelige indlæg engang i mellem
Men det bliver aldrig muligt for medlemmer (eller andre udover mig og p.t. Mix) at ændre i sine indlæg. - Forklaringen ligger i en anbefaling fra vores advokat.
Lad os antage, at en person (medlem eller ikke medlem) skriver et indlæg hvor vedkommende f.eks. sviner et firma eller en person til uden grund, eller skriver usande oplysninger.
Sandsynligheden for, at indlægger vil blive læst er rimelig stor, og hvis den person som har skrevet indlægget "får kolde fødder", og så retter indlægget, så har vi ikke mulighed for at genskabe det først skrevne. - Rent juridisk er det ikke godt.
Hvis et medlem kalder f.eks. dig for en kræftidiot eller kommer med injurier omkring dig og din person, og senere retter sit indlæg, så står klubben med håret i postkassen.
Rent teknisk kan vi ikke med vores nuværende forum få en "ændringslog" tilsendt. - Så rent juridisk vil vi stå meget dårligt i en eventuel injuriesag.
Derfor, så er der lukket for at medlemmer kan ændre i tidligere indlæg.
Jeg håber, at du forstår problematikken, ellers så vil jeg gerne prøve at uddybe det bedre.
Alle indlæg der ændres / slettes af enten mig eller mix bliver udskrevet og dato for sletning, samt information omkring hvilket IP nummer indlægget er kommet fra noteres. Herefter opbevares disse indlæg i 5 år.
Slettes et indlæg fra et medlem vil medlemmet stort set altid få besked. (Er der tale om "dobbeltpost" eller andre "småting" skal man dog ikke regne med at få en besked)