Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Fælge, og boltafstand !

Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #1214

• 's profilbillede
Det lader til at der er utrolig mange der har problemer med at finde ud af boltafstand, ET og max størrelse fælge på deres bil.

Tænkte derfor på at samle det hele her, så kunne man altid bruge det som opslag. Desværre kan jeg ikke selv sætte emnet som opslag eller ændre i indlægget (webby :? ).

Jeg håber virkelig at der bliver mulighed for at rette i indlægget så vi ikke får 5 sider med bilmodeller, men kan holde os til én post med alle modeller i.

Jeg starter lige med at nævne min egen vogn.

Galant 93/94-97/98
ET: Ukendt
Bolt afstand: 4x114,3
Max størrelse: 18" med 215/35/18 (efter mine oplysninger, jeg er ikke helt sikker)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #10443

• 's profilbillede
Lad der bare komme indlæg... Så skal jeg nok samle efterhånden :-)

Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #10444

• 's profilbillede
Så er du også selv uden om det ;)

Colt 84-92
Hul afstand: 4x114,3
Max Størrelse: Ukendt
(Info taget fra andet indlæg)

Colt 93-?
Hul afstand 4x100
Max Størrelse: Ukendt
(Info taget fra andet indlæg)

Re: Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #10445

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Jeg håber virkelig at der bliver mulighed for at rette i indlægget så vi ikke får 5 sider med bilmodeller, men kan holde os til én post med alle modeller i.

Rent juridisk, så bliver det aldrig en mulighed.

Rigtig mange ønsker denne mulighed,- og det vil sikkert også give nogle mere forståelige indlæg engang i mellem :D

Men det bliver aldrig muligt for medlemmer (eller andre udover mig og p.t. Mix) at ændre i sine indlæg. - Forklaringen ligger i en anbefaling fra vores advokat.

Lad os antage, at en person (medlem eller ikke medlem) skriver et indlæg hvor vedkommende f.eks. sviner et firma eller en person til uden grund, eller skriver usande oplysninger.

Sandsynligheden for, at indlægger vil blive læst er rimelig stor, og hvis den person som har skrevet indlægget "får kolde fødder", og så retter indlægget, så har vi ikke mulighed for at genskabe det først skrevne. - Rent juridisk er det ikke godt.

Hvis et medlem kalder f.eks. dig for en kræftidiot eller kommer med injurier omkring dig og din person, og senere retter sit indlæg, så står klubben med håret i postkassen.

Rent teknisk kan vi ikke med vores nuværende forum få en "ændringslog" tilsendt. - Så rent juridisk vil vi stå meget dårligt i en eventuel injuriesag.

Derfor, så er der lukket for at medlemmer kan ændre i tidligere indlæg.

Jeg håber, at du forstår problematikken, ellers så vil jeg gerne prøve at uddybe det bedre.

Alle indlæg der ændres / slettes af enten mig eller mix bliver udskrevet og dato for sletning, samt information omkring hvilket IP nummer indlægget er kommet fra noteres. Herefter opbevares disse indlæg i 5 år.

Slettes et indlæg fra et medlem vil medlemmet stort set altid få besked. (Er der tale om "dobbeltpost" eller andre "småting" skal man dog ikke regne med at få en besked)

Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #10446

• 's profilbillede
Forstår udemærket godt problematikken :)

Og du kan også godt se det fra vores andres side. Anyway. Bare du holder posten updated så er det fint.. Det ville bare nemme arbejdet :P

Fælge, og boltafstand ! 19 år 8 måneder siden #10447

• 's profilbillede
Jeg skal nok forsøge at holde posten "samlet", men lader lige denne har snak stå et par dage inden jeg sletter og samler :-)
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder