Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Anglæg i bilen hjælp søges

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #1184

• 's profilbillede
Hej

jeg ville godt have noget ordeligt lyd i min bil og et godt anlæg .

men jeg vil ikke ofre vildt meget.

nogle som har forstand på hvad man skal købe.

Jeg har set thansen har nogle komplette sæt er det noget værd. eller nogle som bor omkring som kan komme og give nogle ide`er.

hvor er det billigste at købe godt udstyr

Pt har jeg skod anlæg og 2 stk 3 vejs i hattehylde (jeg har sedan model) og de der indbygget foran

Forslag søges
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #10302

• 's profilbillede
Jeg har i vores Galant 2,0 Gti fra 91 mont Jbl højtalere i de org. huller samt købt en Sony H U det syntes jeg spiller fornuftigt.

Jeg vil ikke anbefale at købe anlæg i feks. Thansen for du får altså hvad du betaler for vi havde feks købt en H U der og den holdte i 3 mdr. så gik den i stykker så nu er jeg tilbage hos Sony (det er mit foretrukne mærke)

Men kig da lidt omkring der plejer at være masser af gode tilbud rundt omkring.

Hos www.autohifi.dk har de feks. : CDX-S2050 SONY CD/radio 4x50W og Boxter HQ 693, 2x220W, 6x9" 3-vejs Baghøjttalere, Boxter HQ402, 2x150 Watt, 4", 2-vejs Forhøjttalere. Samlet Pakkepris 1499 kr.

Det syntes jeg er et godt tilbud, hvis man ikke behøver det helt vilde men stadig noget der spiller godt uden det skal koster en formue.

Ved ikke om det er noget du kan bruge til noget ?

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #10303

• 's profilbillede
Hej

jeg sad lige og kiggede på det du skrev og det link.

det ser fornuftig ud men anlæget kan ikke mp3 desvære.

men du siger i hattehylde har du monter højtaler hvad med foran har du skiftet nogle ud der ?

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #10304

• 's profilbillede
Jeg har skiftet de 4 ud der er standart i Galanten, vores er jo en 5 dørs men jeg har skiftet ud til noget der passer i de org. huller.

Men så kan man jo bare finde en anden headunit min hedder Sony CDX-R3350 og den kan spille mp3.

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #10305

• 's profilbillede
Jeg ville til enhver tid besøge www.carsound.dk - Eller endnu bedre, smutte forbi dem.

Har altid selv brugt deres MDS højt., og prisen på deres "billigserie" kan faktisk macthe T-hansen, omend lyden i MDS er t-hansen lagt overlegen.

Hvis du bor omkring Holbæk, så har du lige åbnet en ny butik som Mads bestyrer. - Og han kan virkelig hjælpe dig godt på vej.

Den "billige" løsning, dog med MP3
dev5.sites.dk/produkt.asp?id=4299&kid=68

Det lidt dyere løsning med blandt andet subwoofer og forstærker
dev5.sites.dk/produkt.asp?id=4067&kid=68

Anglæg i bilen hjælp søges 19 år 10 måneder siden #10306

• 's profilbillede
Hej webmaster

jeg bor ikke så langt derfra igen små 30 km så det kunne være man skulle smutte forbi

for man nogle rabat der ? :)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder