Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma, motor problemer !!

carisma, tomgangs problemer. 19 år 10 måneder siden #10186

• 's profilbillede
Nej det har jeg ikke, det ser lidt svært ud, det med gnisten, man kan jo ikke tage nogle kabler af, så skal man tage hele den lange hætte af, og sætte et rør i, for så at holde det på stel, eller er der en anden metode at gøre dette på ?

mvh en garage mekker.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Carisma, motor problemer !! 19 år 10 måneder siden #10187

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Prøv at hælde noget shell v-power på, det har fået min lidt ældre colt til at gå en smule bedre, det kan være det hjælper på din også. V-power er lavet til at rense motoren, samt give bedre ydelse, men prøv en gang, det koster jo kun en 10ér ekstra på en tankfuld, og det er da billigt hvis det virker :)

Carisma, motor problemer !! 19 år 10 måneder siden #10188

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Tror måske det med olien kunne have noet at gøre med, at hel-syntetisk olie (hvilket jeg mindes de fleste, hvis ike alle 0W/30 er) ikke kan tage skidt med rundt i motoren - i hvert fald ikke i nær samme grad som den mineralske olie kan - så det er måske ikke helt utænkeligt at en mineralsk olie (eller halv-syntetisk for den sags skyld) ville kunne trække en større mængde skidt med ud - og måske løse problemet...

-Men forklaringen kunne selvfølgelig også være en helt anden 8)

carisma, tomgangs problemer. 19 år 10 måneder siden #10189

• 's profilbillede
Hej igen, jaaaa ? det er sku! svært, men jeg har fået en anden tanke, kunne det være Lambada sonden, den ved jeg , at den styre også noget med tomgangen, dvs, forbrændingen i motoren, dvs. igen motor computeren ! jeg ved fra en kamarat, at deres firmabiler har gjordt presis detsamme, gik i stå hele tiden, fik så ny sonde monteret, og så OK ! er der nogle her på siderne, der kunne nikke genkendende til dette ?

Mvh. en let,,, ireteret , stresset, ikke glad mand. :evil: :twisted: :cry: :oops:

Svar på dette !!! carisma, tomgangs problemer. 19 år 10 måneder siden #10190

• 's profilbillede
Hej alle, nu vender jeg tilbage med dagens følgeton,, ang. min blodstyrtning her i wekeenden ! historien fortsætter, således... :P
I dag mandag ringede jeg til 4 forskellige værksteder, før der var et der forbarmede sig, og kunne tage min skrot dynge,''''' :evil: ,på fredag, fuc. ! jeg skulle rejse søndag, nå men ok, så spurgte jeg hvad det evt. kunne være, spørg aldrig et mitsu. værksted om det !! monny, monny ! monny
Det var nok et nyt spjæld hus, til ca. 6500.- danske surt tjænte kroner, ny blodstyrtning.. :mrgreen: . øøøøøøø nå ! men jeg ville komme og sætte min bil i morgen.
SÅ fik jeg lige den ide at åbne jernpladen, endnu en gang, tage et stort gummi uhyre af, på mit spjæld hus ! rense det, og på med dette uhyrer igen, starte,,,,,, samme grimme lyd igen, ingen tomgang, pis, medens jeg tænkte på plastisk sprængstof.... kiggede jeg rundt på KLUMBEN nede i hullet, og DER SAD DEN SÅ !!!! :shock: , en lille sort slange ude til venstre, på toppen, ved en sort sensor som var faldet AF !! satte den på,, og staret, HOVSA !! så kørte den igen, folk på gaden så en 110kg grim mand danse rundt om sin bil,, øøø en til på stoffer , tænkte de !!
Så nu vil jeg sku !! da på ferie.
Syntes lige i skulle have slutningen med, god sommer til alle derude, on the street.

PS: nu er der ligte råd til et par gode middage, i det svenske land.

hejsan herfra. 8) :wink: :arrow:

Carisma, motor problemer !! 19 år 10 måneder siden #10191

• Rønne
  • Rønne's profilbillede
:D :D :wink:

Há en alletiders ferie

Rønne
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder