Hej alle, nu vender jeg tilbage med dagens følgeton,, ang. min blodstyrtning her i wekeenden ! historien fortsætter, således...

I dag mandag ringede jeg til 4 forskellige værksteder, før der var et der forbarmede sig, og kunne tage min skrot dynge,'''''

,på fredag, fuc. ! jeg skulle rejse søndag, nå men ok, så spurgte jeg hvad det evt. kunne være, spørg aldrig et mitsu. værksted om det !! monny, monny ! monny
Det var nok et nyt spjæld hus, til ca. 6500.- danske surt tjænte kroner, ny blodstyrtning..

. øøøøøøø nå ! men jeg ville komme og sætte min bil i morgen.
SÅ fik jeg lige den ide at åbne jernpladen, endnu en gang, tage et stort gummi uhyre af, på mit spjæld hus ! rense det, og på med dette uhyrer igen, starte,,,,,, samme grimme lyd igen, ingen tomgang, pis, medens jeg tænkte på plastisk sprængstof.... kiggede jeg rundt på KLUMBEN nede i hullet, og DER SAD DEN SÅ !!!! :shock: , en lille sort slange ude til venstre, på toppen, ved en sort sensor som var faldet AF !! satte den på,, og staret, HOVSA !! så kørte den igen, folk på gaden så en 110kg grim mand danse rundt om sin bil,, øøø en til på stoffer , tænkte de !!
Så nu vil jeg sku !! da på ferie.
Syntes lige i skulle have slutningen med, god sommer til alle derude, on the street.
PS: nu er der ligte råd til et par gode middage, i det svenske land.
hejsan herfra.