Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Friskluftdyse i Carisma.

Friskluftdyse i Carisma. 20 år 2 timer siden #1124

• 's profilbillede
hejsa.

I min Carisma sidder der to brede friskluftdyser (tilsammen er de næsten i fuld brede) under forruden, jeg skal have fjernet den ene , umiddelbart sidder der ingen skruer, men omvendt så sidder den dælme godt fast, er der nogen af jer der ved om dyserne er klipset fast (bare inden jeg "flår" dem ud) :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Friskluftdyse i Carisma. 19 år 11 måneder siden #9892

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej mix, vil du låne et KOBEN :lol: :lol: , du kan også låne det til at afmontere dine pyntekapsler :D :D

Friskluftdyse i Carisma. 19 år 11 måneder siden #9893

• 's profilbillede
Basse skrev:
Hej mix, vil du låne et KOBEN :lol: :lol: , du kan også låne det til at afmontere dine pyntekapsler :D :D

Ja eller bruge den gamle: Lille problem lille hammer, stort problem stor hammer :lol: :lol:

RE: 19 år 11 måneder siden #9894

• 's profilbillede
Tja, jeg kunne ikke rigtig komme til med kobenet, forruden sad i vejen, så jeg knaldede en hammer gennem forruden, desværre fik jeg ridset kølerhjelmen og den højre forskærm, en omlakering kostede 6000 + ny forrude (jeg fik forøvrigt ikke friskluftdysen ud) :!: :!:

Spøg til side, jeg kan løfte lidt i dysen, men det virker som om den sidder fast i forkanten :?:

Jeg har desværre erfaret at når jeg har skullet skille noget ad ved hjælp af "vold" så har jeg bagefter opdaget en eller anden åndsvag skrue jeg havde overset :!:

RE: 19 år 11 måneder siden #9895

• 's profilbillede
HEHE må jo hellere hjælpe den stakkels mand :wink:
Ude i siden ved døren sidder der en rund klap Prøv at vippe den op med en lille skruetrækker. Ved ikke hvad der sidder inde bagved men er næsten sikker på der sidder en skrue (Måtte ikke få lov til at vippe den af Det er de gamles dyt og fik klar besked om at det var NIKS PILLE KNÆGT :lol: )
Den er lettest at se hvis du kigger ind gennem Nå nej den har du jo smadret :P :P

Re: RE: 19 år 11 måneder siden #9896

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
HEHE må jo hellere hjælpe den stakkels mand :wink:
Ude i siden ved døren sidder der en rund klap Prøv at vippe den op med en lille skruetrækker. Ved ikke hvad der sidder inde bagved men er næsten sikker på der sidder en skrue (Måtte ikke få lov til at vippe den af Det er de gamles dyt og fik klar besked om at det var NIKS PILLE KNÆGT :lol: )
Den er lettest at se hvis du kigger ind gennem Nå nej den har du jo smadret :P :P

Jeg kan godt se at der cirkler i siderne, men det er bare nogen støbemærker i plasten, der sidder ingen klapper, jeg kan forøvrigt godt løfte dysen lidt op i siden.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder