Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til fjernbetjent central lås i colt 95...

Hjælp til fjernbetjent central lås i colt 95... 20 år 2 uger siden #1105

• 's profilbillede
Jeg har anskaffet mig et fjernbetjent central låse system med en styreboks og 4 slave motorer, fjernbetjening, ledninger og bla bla..

Så er mit spørgsmål, kan jeg ikke bare skifte den ud der sidder der nu med den nye fjernbetjente, eller bliver jeg nød til at skifte det hele, jeg kan heller ikke rigtig finde den org. styreboks i min bil, nogen der skulle vide hvor den sidder henne, eller hvor ledninger kommer ind, så hører jeg meget gerne fra dig/jer.. :wink:

Det er en Colt 1.3 fra 1995..

http://www.wayert.tk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

central lås 20 år 1 uge siden #9794

• 's profilbillede
Hey.

Jeg tror din styrboks (door controler) sidder nede i venstre hjørne ved A stolpen.

Nu ved jeg ikke lige hvordan det nye central lås system du har fået fingre i virker. men hvis det gør som mange alarmer så skulle det gerne sende
stel ud til motererne.

Den originale central lås er stel inpuls styret.

Når du har fundet boksen , trykker du låsen ind på fører døren som var den lukket , så tager du en ledning og forbinder til stel og prøver dig frem ved at give boksen stel på de forskellige ledninger (boksen skal selvfølgelig ikke tages af stikket).

Det nye (thansen) låse system tager du så og kobler til + og stel og 2 af ledningerne (lås op & lås i) kobler du så på de 2 ledninger til den originale styr boks.

Jeg ville hellere købe en 3 kreds startspærre med c-lås styring i stedet for når man nu som dig har gejlet bilen lidt ekstra. :wink: flot bil

Den kan kobles til 3 steder på bilen så den ikke kan starte.
1. benzin pumpe
2. starter
3. tænding til tændspole(rne)
Og styre central låsen.

smid en mail hvis vi skal snakke mere. ellers kan vi snakkes til DHB hvis du kommer derud.

Hilsen Frank`e

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder