Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: sænkning af colt

sænkning af colt 19 år 11 måneder siden #1101

• 's profilbillede
Hej..

jeg har en Colt Cao fra 92, jeg har et par 15x7" alufælge på, med 195/50 15 dæk. men har et lille problem med at når jeg har et par mand med på bagsædet, så skraber specielt det venstre baghjul på...

Men jeg vil lige tilføje at ved normal kørsel er der intet, og der er også god plads mellem hjul og skærm/kant, så jeg går udfra det måske er affjedreringen der er for blød..( og bare rolig det er ikke fordi jeg tager diverse fartbump med 100+ hehe)

og så mit næste problem, er at jeg kunne godt tænke mig at få den sænket dem der 40mm, er der nogen der har et bud på nogle fjeder, eller en komplet undervogn, som kan ordne begge problemer og kan det overhovedet lade sig gøre.??

Mvh

Bo

PS. hvem var det der gav mig en ordenlig potion baghjul i en mitsubishi galant(med klubbens logo i bagruden), på motorvejen mellem røderkro og haderslev sidste dag...? satans os... :cry: :x :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

sænkning af colt 19 år 11 måneder siden #9780

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Min er sænket ca. 40mm og kører med samme størrelse hjul, og jeg kan sagtens have 3 på bagsædet uden den skraber på.

Så det kunne tyde på at dine fjedrer er begyndt at blive slappe.

Er det Thansen fjedrer eller kvalli fjedrer?

sænkning af colt 19 år 11 måneder siden #9781

• 's profilbillede
Bo jeg har det samme problem, bare der sidder 4 i bilen... Især i højre svin for eksempel.. og på ujævn vej... skifter snart til H&R fjedre da mig og mekkeren tror det er fjedrenes skyld...

sænkning af colt 19 år 11 måneder siden #9782

• 's profilbillede
Men bo angående sænking osv. så tag en snak med vores sponser SU-Racing, jeg har taget kontakt til dem og fået et par okay tilbud derfra...

sænkning af colt 19 år 11 måneder siden #9783

• 's profilbillede
Hej

jeg har haft en Mitsubishi Lancer fra 91

Jeg ville have sænket den så jeg købte fjedre fra Thansen 40mm og hade 16" på da jeg hade folk bagi så gik den på dækket kun i den ene side jeg aflivede den lille skræmkant i bagskræmen det løste problemet hos mig

Men men Jeg ville ikke anbefalde Thansen eller NVautodele støddæmper eller fjedreda jeg har prøvet begge steder støddæmperene gik i stykker for tidligt og fjeredrene dem var jeg slet ikke tilfred med

jeg har nu fået en anden bil Galant lidt nyere og jeg har sat H&R fjedre på og kan kun sige det er noget af det bedste jeg nogensinden har haft på bilen ligger pisse godt på vejen

Dette er bare min erfaring
de er godt nok os noget dyre end dem fra Thansen og nv autodele
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder