Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bedste benzin?!?!

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #1090

• 's profilbillede
Tja, nu hvor jeg efter knap 5 år har skiftet fra røgmaskine til oktanfræser (fra diesel til benzin) må jeg indrømme at jeg ikke har brugt specielt mange kræfter på at holde min viden omkring de forskellige benzinmærker up-to-date.

Normalt har jeg tanket hos Jet, Uno-X og HydroTexaco når vi snakker diesel, men jeg har lidt på fornemmelsen, at når man snakker benzin så er Shell's V-power en kende bedre.

ER der virkelige forskel på benzin? - Og i givetfald, hvilken er så bedst? Hvilket mærke bruger i andre?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

re: 20 år 3 uger siden #9721

• 's profilbillede
Umiddelbart kan jeg ikke mærke forskel på benzinen fra de forskellige selskaber, dog er jeg lidt begejstret for Nitro 3000 fra Statoil (men det kan jo være jeg bilder mig selv ind at det er bedre)

Topgear (tror jeg det var) har testet at forskellen på om man tanker midt på dagen (når det er lidt lunt) eller om morgenen (når det er lidt køligt), resultatet var at man fik mere for pengene når benzinen var kølig (fyldte mindre i kold end i lun tilstand)

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #9722

• 's profilbillede
Øhh... Nitro3000 - Er det ikke fra HydroTexaco?!!?

RE: 20 år 3 uger siden #9723

• 's profilbillede
Webmaster skrev:
Øhh... Nitro3000 - Er det ikke fra HydroTexaco?!!?

Selvfølgelig er det det :oops:

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #9724

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg tanker enten hos Jet eller Metax, jeg mærker ingen forskel om det er det ene eller andet bare det er 95 blyfri

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #9725

• 's profilbillede
Shell er ved at lancere en ny variant af V-power med 97 oktan. Jeg har ikke prøvet den endnu, men måske er der lidt at hente, når man kører GDI. FSI'erne fra VW og AUDI lever også kun op til den opgivne ydelse, hvis de kører på svovlfri oktan 98. Om merprisen kan spares ind igen pga. bedre økonomi tvivler jeg dog på, men det skader vel ikke at prøve.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder