Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bedste benzin?!?!

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #9726

• 's profilbillede
@webmaster: Hvilken oktanfræser har du så købt? En EVO8 :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bedste benzin?!?! 20 år 3 uger siden #9727

• 's profilbillede
tigerdyr skrev:
@webmaster: Hvilken oktanfræser har du så købt? En EVO8 :D

Tja, grundet "snarlige omstruktureringer i familien" blev det til en Galant 2.5 V6-24v stationcar. - Den kører sku også nice nok!

Bedste benzin?!?! 20 år 2 uger siden #9728

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg kører på den nye shell V-power og der er da lidt forskel i ydeevne. Ved ikke med brændstof forbrug, jeg kan ikke få den til at køre mere end ca. 10/L :)

Men shells v-power renser også motoren for koks og alle urenheder. Min mester havde kørt på v-power inden han hev toppen af sin Pug 405 MI16 og han sagde at den var helt ren. Den stod som ny.

tjaa. 20 år 2 uger siden #9729

• 's profilbillede
jeg ved at hvis man har en toyota avensis 2,0 d4 altså den med direkte insprøjtning så anbefalder de at man en gang i mellem kører på V-power eller nitro 3000, da man så får renset de indsprøjnings dyser, man kan også få en rense kur ved toyota..

også ved jeg godt at nogen sige jaja de har sikkert bare en aftale med shell el.

men det korte og lange er at det virker virkelig, toyotaen kan sommetide have en par små nyk i tomgangen, og hvis man så der efter bruger en gang v-power el. så går det væk....

Re: tjaa. 20 år 2 uger siden #9730

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Bo skrev:
jeg ved at hvis man har en toyota avensis 2,0 d4 altså den med direkte insprøjtning så anbefalder de at man en gang i mellem kører på V-power eller nitro 3000, da man så får renset de indsprøjnings dyser, man kan også få en rense kur ved toyota..

også ved jeg godt at nogen sige jaja de har sikkert bare en aftale med shell el.

men det korte og lange er at det virker virkelig, toyotaen kan sommetide have en par små nyk i tomgangen, og hvis man så der efter bruger en gang v-power el. så går det væk....

Det er jo også det benzinen er lavet for; at rense motoren.

Bedste benzin?!?! 20 år 1 uge siden #9731

• 's profilbillede
MITSUBISHI med GDI må ikke bruge det :( men JEG må :twisted: så nu køre jeg på anden fulde tank 8) V - POWER og det er sg..sørme noget der sparker popo . Jeg er blevet anbefaldet at prøve mindst tre fulde tanke (efter hinanden) det er meget dyr benzin men absolut et ok produkt og jeg vil der efter prøve det lidt billigere Blyfri 98 oktan (hvis man ellers kan finde en tank der har det :wink: ) for så senere at vende tilbage til alm. Blyfri 95 oktan. Jeg kender dig :wink: , så du skulle ta at køre på V - POWER det vil du ikke fortryde.
Kære Webmaster , tillykke omstruktureringen !!!!
Helt ærligt FORMAND , hvordan kunne DU finde på at købe et konkurrerende bilmærke :x :?:
Venlig hilsen KARLA.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder