Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Gearkasse

Gearkasse 20 år 1 dag siden #1084

• 's profilbillede
Hej

Desværre er min gearkasse ved at være slidt rimelig hæftigt, så den skal sku nok skiftes inden længe...

Har fundet en ved en hugger men den er fra en Galant 1,8 GLSi og min er en Galant 2,0 GTI... Vil en sådan gearkasse passe? og evt. holde ?? eller er det præcis samme gearkasse ?

Venlig hilsen
Peder
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Gearkasse 20 år 12 timer siden #9668

• 's profilbillede
Peder skrev:
Hej

Desværre er min gearkasse ved at være slidt rimelig hæftigt, så den skal sku nok skiftes inden længe...

Har fundet en ved en hugger men den er fra en Galant 1,8 GLSi og min er en Galant 2,0 GTI... Vil en sådan gearkasse passe? og evt. holde ?? eller er det præcis samme gearkasse ?

Venlig hilsen
Peder

Hej

Det ville jeg slet ikke bevæge mig ud i, er overbevist om at der er en forskel, f.eks. i gearingen. Giv et ring til ham her:

www.motorimport.dk/index.htm

Ellers er der mulighed for at få lavet en ombytning af gearkassen hos dem her: www.bos.dk

Prisliste: www.bos.dk/archive/Prislister/MITSUBITSI.htm

Lad være med at bevæge dig ud i noget der på forhånd vakler, surt at have skiftet gearkasse, og at det så ender op i gøgl! Det er ikke svært, men tidskrævende, og så skulle det gerne ende op med et godt resultat i sidste ende - og husk, skift koblingen når du nu har gearkassen af, køb en ordentlig kobling, ikke noget fra T-Hansen eller Høyer, deres koblinger er prøvet, uden større succes, køb en Sax's eller en Lukas - staves vist noget lignende! God lyst....

havde 20 år 9 timer siden #9669

• 's profilbillede
godt nok bare tænkt mig at hente en ved en hugger, da jeg vil mene at 6000+ er lige i overkanten til en så gammel bil ;)

20 år 6 timer siden #9670

• 's profilbillede
Har snakket med en hugger, og han sagde at en gearkasse fra en 1,8 glsi ikke ville passe på min, så sådan en kunne jeg ikke få...

Han kunne dog skaffe en til GTI til 3500+ moms, hvilket jeg er lidt i tvivl om er billigt eller ej ?!?

Gearkasse 20 år 5 timer siden #9671

• 's profilbillede
Da min gearkasse gik da jeg havde Colten, havde jeg også nogle problemer ALLE gearkasse lå mellem 3500-5000 +moms.. auch...

Jeg fandt så en til 3500 inkl moms.
MENER det var www.odder-autodele.dk/, men er sq ikke helt sikker!

Gearkasse 20 år 5 timer siden #9672

• 's profilbillede
fjern lige det komma i det link der :) Så skulle det virke
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder