Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: ABS Krans ?

ABS Krans ? 20 år 4 uger siden #1083

• 's profilbillede
Jeg har lige fået testet mine ABS sensorer, og de var ok, kostede en lille 400,- til kaffekassen.

1. Men fik samtidig at vide at mine ABS kranse på de bagerste hjul ikke så ret godt ud, hvordan skifter man dem, og hvad koster det egentligt?

2. der sidder en lille boks over sikringsboksen, som er lidt rusten, har den noget med ABS at gøre?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ang abs 20 år 4 uger siden #9661

• 's profilbillede
Abskransen er skruet på hjulnavet/leje med 2 bolte. prisen ved jeg desværre intet om gad gerne vide det da jeg er igang med violaters gtièr der er der 2 som er ovale de hopper lidt .så hvis du skal ha skiftet skal du ha bremser bag adskildt helt og br.skive af så er du der inde ved :wink: tandkransen

ABS Krans ? 20 år 4 uger siden #9662

• 's profilbillede
Lyder godt :D tak.

var bange for at jeg skulle til at skifte det hele, da nogen biler har støbt det sammen.

Re: ang abs 20 år 3 uger siden #9663

• 's profilbillede
BH skrev:
Abskransen er skruet på hjulnavet/leje med 2 bolte. prisen ved jeg desværre intet om gad gerne vide det da jeg er igang med violaters gtièr der er der 2 som er ovale de hopper lidt .så hvis du skal ha skiftet skal du ha bremser bag adskildt helt og br.skive af så er du der inde ved :wink: tandkransen
jeg har ikke prøvet at afmontere selve kransen .men har kigget på det flere gange når man ser man på hjullejet fra hansen på deres hjemmeside kan man se det uden krans :P under info

ABS Krans ? 20 år 3 uger siden #9664

• 's profilbillede
abskransen kan med lidt snilde bankes af med en flad mejsel, og bankes på igen med en træklods, det har jeg før gjort.

ABS Krans ? 20 år 1 uge siden #9665

• 's profilbillede
Hvad vil et par sådan kranse koste? orig eller uorig :D
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder