Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: forrør til lancer stc

forrør til lancer stc 20 år 4 uger siden #1081

• 's profilbillede
jeg skal snart have skiftet mit forrør og har hørt at man kan skiftet det til et større og få mere go'daw i motoren , er det rigtigt?? har ligeledes læst at man kan tage en knast fra en carisma 1,8 og sætte i en lancer 1,6 (113hk) og få lidt hk ud af det da den er lidt skarpere :?:

mvh mitsu.stc
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

forrør til lancer stc 19 år 11 måneder siden #9645

• 's profilbillede
Snak med Lance ang knast. Han sælger dem helt nye for 2000 kr. Hvis du kigger under diverse OT og så indlæget "Coltmania". Hvad angår forrøret, så køb et fra OneTwoPipe. Det koster måske lidt, men det er det hele værd :D Held og lykke med det.

forrør til lancer stc 19 år 11 måneder siden #9646

• 's profilbillede
Mia skrev:
Snak med Lance ang knast. Han sælger dem helt nye for 2000 kr. Hvis du kigger under diverse OT og så indlæget "Coltmania". Hvad angår forrøret, så køb et fra OneTwoPipe. Det koster måske lidt, men det er det hele værd :D Held og lykke med det.

Jeg var da ikke klar over at de også solgte forrør til diamanter, er du nu også sikker på de findes. :?:

forrør til lancer stc 19 år 11 måneder siden #9647

• 's profilbillede
Ja jeg skal da ikk ku sige om jeg er blevet fejlinformeret, men min lokale dealer siger, at han kan skaffe dem og jeg har også set dem i bogen. Men ret mig hvis jeg tar fejl :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder