Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Airbag lampe lyser

Airbag lampe lyser 20 år 1 måned siden #1035

• 's profilbillede

Hej Mitsu venner. Forleden da jeg gik og rodede udenfor lod jeg anlægget kører i bilen, samt lys m.m Nå, hverken værre eller bedre løb skidtet tør for strøm. Jeg prøvede selvfølgeligt lidt utålmodigt at starte men skidtet klikkede kun. Nå, men jeg fik bakset de gamles bil ud og smidt et par kabler på og vips var dyret igang igen. Eneste lille problem er nu at min SRS lampe lyser og trods forsøg med at fjerne batteri polen et kvaters tid lyser den stadig. Kan man tro SRS systemet kan havde taget skade af dette problem med manglende strøm,(og utålmodig forsøgen), eller findes der en måde evt. at resette systemet på. Hjælp ønskes da jeg ikke bryder mig meget om at give penge til værksteder generelt!! V.H Olsen

Airbag lampe. 20 år 1 måned siden #9340

• 's profilbillede
Hejsa :D

Din airbag lampe lyser fordi strømmen har været taget af.

Lampen lyser fordi styreboksen har gemt strøm udfaldet som en fejl.

Den kan slettes let , dog skal du på værkstedet fordi de skal have sat en lille computer til bilen (boksen) som så fortæller boksen at fejlen er noteret og rettet.

:!: Din airbag virker fint selv om at lampen lyser :!:

Hvis du kører på værkstedet og siger : jeg har haft polen af batteriet og nu lyser airbag lampen kan i ikke slette fejlen. Så går det hurtigt.
Du skal sikkert ikke bestille tid , da det ikke tager mere end max 10 min.

Hilsen Frank`e

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Airbag lampe lyser 20 år 1 måned siden #9341

• 's profilbillede
:shock: lige præcis.. det tager bare lige blip blip, og så er det ud på motorvejen igen...

Ang. airbag lampe 20 år 1 måned siden #9342

• 's profilbillede
Hej Alle!
Tak for jeres indlæg til afhjælpning, i mellem tiden har jeg dog også fra andre bilejere hørt ang. den måde med computer at resette dyret med.
Jeg må så bare tøffe forbi værkstedet en dag, da det at rode med lige airbagen jo nok er mest sikkert at lade de autoriserede om.
Tråden i endlægget var jo også for at se om der var en skudsikker måde jeg selv kunne gøre det på.

Airbag lampe lyser 20 år 1 måned siden #9343

• 's profilbillede
det er der da. Du kan finde sikringen til airbaggen, og hive den ud. Mener ikke det giver den der fejlmeddelelse i systemet. jeg TROR det ikke, men hører gerne hvad de prof. siger på det punkt :idea: :?:

Airbag lampe igen igen 20 år 1 måned siden #9344

• 's profilbillede
Hej Alle!
Ville lige runde mit indlæg af med at jeg tøffede til Raafco(mitsu handler) i ballerup for a tage tyren ved hornene og få det overstået.
Den flinker fyr fra værkstedet hentede den bærbare og efter små 10 min var den ordnet. Jeg var ved at rive pungen frem men den Flinke behjælpsomme herre afstod fra penge da vejret var så godt. Ja det var sku da god service så en hånd til Raafco ballerup, og jeg bider mine ord om dyre værksteds regninger i mig endtil videre.
Til Hustler ang sikring kunne jeg ikke umiddelbart finde en sådan og selv med bat. frakoblet 5 min. var fejlen ikke væk alligevel. Det er nok en lille funktion med denne fejl idikering som skal få os forbi værkstedet bare en gang imellem. Har også hørt om lignende med ABS lamper bla. på skoda som kun kunne resettes via computer fra værkstedet?? :?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder