Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Halter ved opstart

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #1010

• 's profilbillede
Min lille Colt er begyndt at halte lidt lige når den blir startet op om morgenen. Som om den kun går på tre cylindre. Det varer kun 10-20 sekunder, så går den helt rent. Der er helt nye tændrør, så kan det være mine tændkabler, som trænger til udskiftning? Der er umiddelbart ikk noget at se på dem, men det kan jo være indeni det er galt. :roll:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #9222

• 's profilbillede
Så vidt jeg ved... er det meget normalt... specielt når det er koldt... min gør det samme (Lancer 1,6 1994) har engang fået noget at vide om at det er lamdasonde der ikke er aktiv de første 30 sek efter start og det er derfor den halter lidt....

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #9223

• 's profilbillede
Ok den er bare først lige begyndt på det her i Januar. Der har ikk været noget de andre vintre. Men blir en lambdasonde slidt, så den ikk kan måle rigtigt? :roll:

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #9224

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Min Lancer har samme problem de første 45 sekunder, værkstedet brugte ca. 10 timer, men fandt aldrig nogen fejl, de skiftede både det ene og det andet, men intet hjalp, (under garantien).
Men jeg har benzinfyr i, så jeg bemærker det næsten aldrig, da jeg altid starter med varm motor (dejligt her i vinterkulden ).
Men da du ikke har bemærket det før er der jo nok et eller andet galt, så hvis du finder ud af det vil jeg da gerne høre hvad det er, så KAN det måske være noget værkstedet har overset, så min også kan køre normalt.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #9225

• 's profilbillede
Ok jeg prøver at forhøre mig lidt rundt omkring og så skal jeg nok gi besked, hvis jeg finder ud af noget. :)

Halter ved opstart 20 år 2 måneder siden #9226

• 's profilbillede
TasselHoff skrev:
Så vidt jeg ved... er det meget normalt... specielt når det er koldt... min gør det samme (Lancer 1,6 1994) har engang fået noget at vide om at det er lamdasonde der ikke er aktiv de første 30 sek efter start og det er derfor den halter lidt....

Det er ikke normalt. Hverken min, min brors eller min fars gør det. Det er alle sammen Lancers 1600 fra årg. 93-95

Kontroller dit fordelerdæksel og rotor.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder