Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sportspot fra Thansen - any good?

Sportspot fra Thansen - any good? 20 år 2 måneder siden #1006

• 's profilbillede
Hej...

Så lige at Thansen har en sportpot som egentlig ser ret okay ud. Spørgsmålet er bare om det er til at montere og om den ville virke på min Galant? (´92 1,8) tænker på om modstanden er iorden eller er det lige meget?

Desuden står der ikke noget om hvilket materiale den er lavet i. Så hvordan ser den ud om et år? Nogen der har nogen erfaringer med den slags?

Mvh Søren aka Elper

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sportspot fra Thansen - any good? 20 år 2 måneder siden #9207

• 's profilbillede
Jeg har sat sådan en på min lillebrors.... den begyndte at ruste omkring udmunding kort tid efter.... Jeg har også set den på en BMW hvor den havde siddet et stykke tid uden den var begyndt at ruste... Så jeg ved ikke rigtig hvor god den er... Men der er i hvert fald god lyd i den... Og da det er en universalpotte.. så skal man selv til at svejse ophæng og tilpasninger på... Angående modstand... betyder det ikke noget....

Sportspot fra Thansen - any good? 20 år 2 måneder siden #9208

• 's profilbillede
Okay... Tak for svaret. Tænkte nok at man kunne få problemer med rust. Spørgsmålet er bare om der findes andre i samme stil i bedre materialer? Synes selv jeg har rimelig dårlig erfaring med andre ting købt i Thansen. Men den er måske okay? Andre der sidder inde med noget viden om det?

MVH Søren aka Elper

Sportspot fra Thansen - any good? 20 år 2 måneder siden #9209

• 's profilbillede
Bildillen sælger nogle der hedder pearl.... De ligner den du viser billede af... den er helt igennem i rustfrit stål... men den koster også derefter....

Sportspot fra Thansen - any good? 19 år 10 måneder siden #9210

• 's profilbillede
Bilting i Silkeborg sælger osse de der universalpotter. de ligner dem fra T hansen, men de er lavet i rustrit stål. Og så er der vist nok 2 års gennemtærings garanti

Sportspot fra Thansen - any good? 19 år 10 måneder siden #9211

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hej kig lidt på det vedhæftede link af dæmpere fra Ractive i USA som vi importere..... der er jo lidt rabatter til klubbens medlemmer at hente.
Vedhæftninger:
  • Vedhæftning Dette bilag er skjult for gæster. Log venligst på for at se det!
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder