Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil frem.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1

EMNE: hvad er der galt

hvad er der galt 13 år 6 måneder siden #4059

  • tbs72
  • tbs72's profilbillede
jeg har købt mig en colt uden rust fra 97. 1,3 gl kørt 182000 km. midt problem består i den bruger helt vildt meget af de dyer drupper.


jeg kører pænt det vil sige 85 km på landevej. og når jeg har købt 30 l bezin så kører jeg kun ca 300 km


hvis jeg gasser op så kommer der hverken sort eller blå rør fra udstødningen. da jeg overtog bilen skiftet jeg olie og filter.


jeg ved bilen er opgivet til at gå ca 14 km pr l men har hørt om flere der taler om deres går ca 16-17 pr l.


nogle gode bud .


er bosat i hejls ikke langt fra kolding


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Luftfilter 13 år 6 måneder siden #24904

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Jeg ville nok lige kigge på luftfilteret om det skulle være stoppet med skidt og så skifte det ud. Ellers kan det være styreboksen der skal resettes. Hvordan ser tændrørene ud?





Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tænd rør og filter er ikke 13 år 6 måneder siden #24905

  • tbs72
  • tbs72's profilbillede
tænd rør og filter er ikke noget problem det kan jeg lige finde ud af . og så får den et nyt strønfordelerdæksel. var ved hellebiler kolding.


og de 300 for at få resettes styre box kan nok godt betale sig . han talte noget om en lanpe sonte. men nu skal det prøves


tak for budet


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Styrebox 13 år 6 måneder siden #24906

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Nu kender jeg ikke din model men på min er det nemt at resette: Tag minus kablet af batteriet i min. 15 min. og start uden at røre spederen og lad den stå i tomgang i 15 min.


Ved fejl på lambda sonden lyser check engine lampen som regel, men prøv at høre Nully her fra klubben om han har en liggende til din model. De originale plejer at være dyre man man kan bruge en fra Biltema og lodde stikket over på. Det kan også være at den bare skal renses lidt..














Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

problemet er jo når man ikke 13 år 6 måneder siden #24907

  • tbs72
  • tbs72's profilbillede
problemet er jo når man ikke har en klap forstand på biler så kan de jo sige hvar som helst til mig og jeg ville sluge det råt.


men sådan er det jo altid når man ikke ander noget om noget. gav det mening.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder