Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Galant 2,0 GTi Dynamic-4 91'

Mitsubishi Galant 2,0 GTi Dynamic-4 91' 13 år 1 måned siden #4184

  • Seb
  • Seb's profilbillede
Rigtig god Galant Dynamic-4, som kører godt. Sælges da den står til at skulle have ordnet styretøj og bremsesystem, samt nye støddæmpere foran. Bilen er passet og plejet, har fået undervognsbehandling, men skal have foretaget noget pladearbejde og der skal skiftes fordæk, bagdæk er helt nye. Bilen har været skadet, men er blevet ordnet og har kørt perfekt siden. Nu skal de ovenstående reparationer dog laves, og det har jeg desværre ikke som studerende råd til. Derfor sælges bilen til nogen som forhåbentlig har mulighed for at få ordnet den og få lige så stor glæde af den, som jeg har haft. En super bil! Har kun kørt 138.000.


Se billeder på <a href="www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/gal...6v-dynamic-4/663036/">www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/gal...6v-dynamic-4/663036/</a>


Sælges for 17.500 kr


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hm 13 år 1 måned siden #25243

Er det ikke en lidt vild pris hvor der skal laves så meget på? delene til den model der er ikke ligefrem billige jo? jeg tror du skal 5000 længere ned mindst. for at komme af med den? man kan jo få en ny synet uden fejl for 18 - 20 k?





bare min mening men held og lykke med salget :D


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.245 sekunder