Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Colt 92-96 årgang 96 1,6 GLXI Nysynet

Colt 92-96 årgang 96 1,6 GLXI Nysynet 14 år 3 måneder siden #3593

  • 's profilbillede
Billeder og info på bilen: www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=49491

Hej gutter og gutinder... ja jeg har tænkt mig at smide min gamle Colt til salg her omkring d. 15 febuar officelt, men fordi folk herinde har været så flinke og fordi jeg regner med at trække på jer i fremtiden, så synes jeg i skal have chancen for at byde ind på den før ALLE andre. :)

Omkring bilen der er værd at vide:

-Den bliver solgt nysynet, den skal synes her d. 9 febuar.

-Den har fået lavet rust i karossen her til sommer og fået lakeret småfejl og små ridser helt væk.

-Den har gået ca. 220.000 km. Dog skal det siges at på selve speedo står der ca. 130.000 men det er fordi jeg har monteret nyt instrumentering da det gamle gik upræcist, og et mislykket forsøg på at montere plasmaskiver.

-Motoren er sund og rask som en havørn, den yder 118,3 HK målt ved DHB sidste år(har dokumentation)

-Nye bremser foran

-Har lige gennemgået et komplet service eftersyn med olieskift og alt det tam tam

-Ny bøsning samt "kødben" i foreste højre styretøj

-Motorhjelmen er IKKE BLÅ mere, jeg har fået den malet hvid igen, og fjernet emblemet foran, og har også fjernet alle emblemer bag på.

-Klare sideblink

-Tonede bagruder(3 bagerste)

-Stor sportsudstødning med 4" afgang og en 400 cells race kat.(alt sammen synet som den står nu)

-Alt fungere stadig som det skal på bilen, den er utrolig velholdt.

-Der medfølger aftageligt trækkrog

-Servicebogen måtte desværre lade livet sidste sommer i det vi kun henviser til som "den store motorrens flaske-eksplosion i handskerummet"

-Bas kassen bagi sælges med uden mer pris self. Men anlæget bliver pillet ud.(sælges dog i dele eller det hele hvis ønsket)

puhaa kan ikke lige komme i tanke om mere men ellers spørger i self. bare.

Pris: 22.500,-

Kontakt mig her eller på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis det kan have interesse.

Pladerne bliver pillet af omkring d. 16-19 hvis ikke den er solgt inden da.(hvis man vil spare lidt der)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

PIS 14 år 3 måneder siden #23323

  • No-Faith
  • No-Faith's profilbillede
Arrgh pis det er mig som har lavet tråden, jeg glemte og logge ind... sorry. :)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.110 sekunder